ذوالنوری، نماینده مجلس گفت: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
حجت کریمی در میان اعتراض عجیب هواداران باشگاه را ترک کرد
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
اعتراض کادر استقلال به تیم داوری پس از سوت پایان نیمه اول دربی
شبکه ۳ اعتراض مردم مشهد به لایحه عفاف و حجاب را پوشش داد. معترضین معتقدند لایحه فعلی بازدارنده نیست و مجرم کشف حجاب باید متوقف و بازداشت شود!
در پایان بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم کادرفنی سبزپوشان اصفهانی به سوی داور رفت تا در خصوص گل مردود با او صحبت کند.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
(ویدئو) اعتراف گزارشگر مشهور صداوسیما روی آنتن زنده
باشگاه فولاد با انتشار یک ویدیو نسبت به تصمیمات داوری در بازی برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.
اعتراض هواداران پرسپولیس هنگام خروج تیم داوری در نیمه اول
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
اعتراض‌های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد.
اعتراض های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد
جواد خیابانی در یک مصاحبه از راز افسردگی خود پرده برداشت.
اعترافات خنده‌دار یک سارق موتورسیکلت در طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه سرقت یک دستگاه موتور را ببینید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
ولادیمیر پوتین در یک مراسم جشن در کرملین درحالی که شامپاین می‌نوشید تاکید کرد که به حمله به زیرساخت‌های انرژی اوکراین ادامه دهد.
نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
نیما نکسیا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ایران با توقف خانگی استقلال مقابل پیکان به اتمام رسید.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ