«رقابت در دوره دوم، رقابت تنگاتنگی است و هر کسی هم که در این مرحله رأی بیشتری بیاورد ولو آنکه یک رأی بیشتر باشد، پیروز میدان قاعده انتخابات است، اما متأسفانه در دوره‌های انتخابات مرحله دوم، حضور مردم خیلی کم است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر وی صبح روز تاسوعا از مقابل منزل تشییع و در حرم حضرت عبدالظیم حسنی دفن می‌شود.
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
منتجب نیا گفت: در حال حاضر همه گروه‌های حاضر در جناح اصول‌گرا که رئیسی نمایندگی آن‌ها را در دولت برعهده دارد پشت دولت نیستند. رئیسی نتوانست از جناح اصول‌گرا وحدت و اجماعی درست کند.
رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده‌ی ادوار مجلس، در نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس نوشت: با توجه به انحراف اساسى در انتخابات از اصل «عدالت» و نقض بسیارى از قوانین، پیشنهاد مى شود قانون «نظارت استصوابى» مصوب دوره چهارم مجلس لغو شده و نظارت شوراى نگهبان با معیارهاى حقوقى و عرفى رائج در دنیا تفسیر شود.
حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چه کنیم مردم با ما مثلاً به عنوان مسئول آشتی کنند و در ایام انتخابات در پای صندوق حضور فعال داشته باشند، باید پیش از هر چیز برخی مسائل ریشه‌ای را تبین کرد. رضایت یا عدم رضایت مردم از ساختار قدرت پدیده‌ای بدون علت نیست. باید بنشینیم و ببینیم چرا همان مردمی که بیش از ۴۰ سال پشت سر انقلاب ایستادند و به خصوص در زمان حضرت امام در کنار مسئولان ایستادند، اکنون به معترض بدل شده‌اند. در حال حاضر به گفته برخی از صاحب‌نظران اکثریت مردم به معترض و منتقد بدل شده‌اند، البته گمان بر این است که این اکثریت ضمن آنکه معترض هستند و وضعیت برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست، به دنبال براندازی نیستند.
عده‌ای که معترض بودند و متهم به این هستند که دست به تخریب زده‌اند و جامعه را ناامن کرده‌اند. طرف دیگر دعوا افرادی بوده‌اند که اشتباهاتی داشته‌اند. براساس آنچه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در حدود ۲۰۰ نفر در این اعتراضات کشته شده‌اند. در نتیجه دعوایی که امروز در جامعه وجود دارد دوطرف دعوا دارد و به همین دلیل باید اتهامات هر دو طرف به صورت برابر و عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، به دادسرا بروند و در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
رسول منتجب‌نیا گفت: مسئله این است که گوش شنوایی نیست. همه تریبون‌ها در اختیار یک گروه است. با این وضعیت نه جمهوریت حفظ می‌شود و نه اسلام، چون این رفتار‌ها ضدجمهوریت و ضداسلام است. تهمت زدن گناه کبیره است. این حرف‌ها برخلاف سیره امام است. این‌ها از امام یک جمله را گرفتند که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.
به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!
رسول منتجب‌نیا، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب گفت: به زمین و زمان می‌زنند تا جلوی فضای مجازی را بگیرند. آقایان می‌ترسند که در فضای مجازی چهارتا انتقاد بیان شود. بعضی از نمایندگان می‌گفتند با بالگرد در شهر بگردید و دیش‌های ماهواره را پیدا کنید. رئیس جمهور می‌گفت با گشت ارشاد مخالف است، اما به شدت گشت ارشاد را ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ