«رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوستر باشگاه استقلال برای مصاف با سپاهان با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
ستاره ایرانی فاینورد افسوس موقعیت از دست رفته خود و تیمش مقابل سیتارد را خورد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
یک رسانه ایتالیایی مدعی است تاکتیک‌های مکس آلگری در بازی دیشب مقابل سویا باعث عصبانیت سه ستاره این تیم شده و این موضوع جو رختکن بیانکونری را به هم ریخته است.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به هیچ وجه از نتایج این تیم در لالیگا راضی نیست و این موضوع را بلافاصله پس از بازی برابر بتیس به گوش کارلو آنچلوتی رساند.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
برونو فرناندز در مورد جدایی عجولانه کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، صحبت‌هایی انجام داد.
یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش را اعلام کرد.
بنا به گفته یک رسانه آمریکایی، رئیس جمهور این کشور در جریان یکی از گفتگوهای خود با رئیس جمهور اوکراین با عصبانیت بر سر وی فریاد زده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
متهم گفت: دخترم «سوگند» هم در گوشه اتاق ساکت نشسته بود که در همان حالت عصبانیت، همسرم را کتک زدم و به طرف در حمام هل دادم به گونه‌ای که چارچوب در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد. حالش وخیم بود که به ناچار پیکر نیمه جانش را با کمک دختر ۶ ساله ام به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندم، ولی او به کما رفت و چند روز بعد هم جان سپرد.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.
در ماه‌های اخیر، گزارش‌هایی در بخش‌های خبری تلویزیون روی آنتن رفته که گاه جز عصبانی کردن مخاطب، آورده دیگری نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ