بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین اجلاس بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسینی از چند کشور جهان مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر حوالی دماوند در استان تهران لرزاند.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بحران آب در تمام منابع آب زیرزمینی کشور گسترده شده و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که از میان مجموع ۶۰۹ دشت مطالعاتی کشور که شماری از آن‌ها دچار فرونشست زمین شده‌اند، ۴۲۰ دشت به عنوان ممنوعه و ممنوعه بحرانی قلمداد می‌شود؛ این عدد در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ برای مثال تعداد دشت‌های ممنوعه برابر ۳۱۷ دشت در سال ۱۳۹۲ بوده است. سهم تهران هم از این وضعیت کم نیست.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در ساعات عصر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
دیدار دوستانه پیشکسوتان راه آهن برابر پیشکسوتان دهه هفتاد تهران برگزار شد.
آسمان تهران فردا (۱۹ مرداد) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد و رگبار باران در برخی از نقاط کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تهران از امروز خنک می‌شود
انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس هفتاد وهشتمین مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح و پیشتر نیز رسیدن کشورمان به مقام ریاست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر بروزن سیاسی تهران افزوده‌است.
این عکس‌ها توسط عکاسان روزنامه ایران در دهه هفتاد و به صورت نگاتیو گرفته شده است. این تصاویر به بهانه دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران که قرار است در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند منتشر شده است.
کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس خود، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر رفت و برگشت تهران و ساری و در دو کلاس همگانی و پیشرفته برگزار می‌کند.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای تا پایان سال بررسی شد.
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، در پایان سفر این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی پیش تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
کارلوس کی‌روش در راه تهران و است و هفتاد و چند روز تا رقابت‌های جام‌جهانی فرصت دارد. تا رسیدن کی‌روش به تهران گمانه‌زنی‌ها در خصوص او و کادر فنی‌اش در رسانه‌های ایران داغ است. چه کسی قرار است در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار ایرانی بایستد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ