فعالان صنعت چای با انتقاد از افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده این محصول، تاکید کردند که این مساله منجر به ایجاد بحران در بازار چای خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
رئیس دیوان عالی کشورگفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسیده است.
باخت ریورپلاته برابر فلومیننزه انتقادها از عملکرد این تیم را افزایش داد و باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار حساس این تیم برابر بوکا جونیورز شد.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگرچه وجود پدیده قاچاق به اشتغال و تولید آسیب می‌زند؛ اما بیشترین تأثیر منفی را بر بازار ارز می‌گذارد.
اگر قرار است از محل بیت‌المال رفاهی برای جامعه فراهم آید این رفاه فقط نباید از آن مدیران و کارکنان دولت باشد و باقی مردم هم در آن سهیم هستند که مهم‌ترین اقدام رفاهی برای عموم جامعه افزایش قدرت خرید و کاهش تورم است.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده دولت، تاکید کرد: اینکه گفتید مجلس به افزایش حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی رای داده اصلا درست نیست و مجلس حداقل پرداختی را ۷ میلیون و۹۲۰ هزار تومان و حداکثر را حدود ۵۶ میلیون تومان پیش بینی کرده است.
اهواز- انتقاد معلولان نسبت به بودجه ۱۴۰۲ در حالی اعلام شده که منابع مالی اختصاصی برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در این بودجه لحاظ نشده است.
هجمه انتقادات به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال ۱۴۰۲ در حالی مطرح می‌شود که هنوز برخی از درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه لحاظ نشده است.
نماینده مردم لاهیجان ضمن انتقاد از افزایش قبوض گاز برخی از مشترکان خانگی، خواستار ورود وزیر نفت به این موضوع شد.
سعیدی درباره اصلاح ساختار بودجه اظهار داشت: واقعیت امر این است که بحث اصلاح ساختار بودجه که دولت روی آن تاکید داشت، صرفاً یک حرف و شعار بوده و عملا هیچ اعتقادی به موازین اصلاح ساختار بودجه وجود ندارد.
در این بیانیه، صداوسیما با اشاره به نادرست خواندن افزایش ۴۷ درصدی بودجه، تاکید کرده است که این ردیف نسبت به سال ۱۴۰۱ تنها حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.
«محمد صلاح» پس از پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.
مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر می‌گوید از لحظه اعلام میزبانی، این کشور از طرف رسانه‌ها مورد حمله‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته است.
انتقادها از چمن ورزشگاه پاس قوامین در حال افزایش است و این مساله احتمال کوچ پیکان و هوادار را افزایش داده است.
بعد از شکست پرسپولیس برابر تراکتور انتقاد‌ها از مهدی ترابی افزایش یافته است.
پس از اخراج دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران، سایه اخراج بر سر سرمربیان تیم ملی انگلیس و آمریکا هم قرار گرفته و انتقاد‌ها نسبت به ساوت گیت و برهالتر افزایش یافته است.
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.
دهنوی، نماینده تهران از افزایش چراغ خاموش نرخ بسته های اینترنت همراه، انتقاد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ