به‌تازگی دادگاهی در استرالیا به شبکه اجتماعی ایکس تحت مالکیت «ایلان ماسک» دستور داد تا ویدیو‌های حمله هفته گذشته در سیدنی را حذف کند. ایلان ماسک نیز دولت این کشور را به سانسور متهم کرد. به‌دنبال این اتفاقات، نخست‌وزیر استرالیا، ایلان ماسک را یک «میلیاردر متکبر» نامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنجال جدید در فدراسیون بسکتبال با اقدام داوری
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
سعید مهری با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فسخش با آبی ها قانونی است.
هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
براساس سیاست‌های توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یک‌بار به حساب کاربری خود وارد شوند تا اکانت‌شان برای همیشه از بین نرود. اما ماسک می‌گوید این شرکت در حال حاضر صرفاً به‌سراغ حذف اکانت‌هایی خواهد رفت که چندین سال است فعالیتی نداشته‌اند.
ارتباط بین اولی هوینس،‌ رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با علیشیر عثمانوف، یک سرمایه‌دار روسی برای باوارایی‌‌ها دردسرساز شده است.
تصویری از دله آلی، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، که او را همراه با چندین قوطی گاز خنده نشان می‌دهد او را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است چرا که این گاز نوعی ماده مخدر به حساب می‌آید.
ایلان ماسک یک ادعای جنجالی جدید مطرح کرد: ساخت شهر یک میلیون نفری در مریخ.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر با حضورش در سطح شهر باعث ایجاد جنجال و هیاهویی بزرگ شد.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه لیورپول و اورتون را به دلیل اتفاقات دربی مرسی‌ساید جریمه کرد ولی اورتونی‌ها بیشتر از همشهری قرمزشان جریمه شدند.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
جر و بحث توییتری جرارد پیکه با یک خبرنگار و کلمات توهین‌آمیز ستاره سابق بارسلونا جنجالی شده است.
هواداران یونایتد در دربی امروز شهر منچستر برای تمسخر ارلینگ هالند به مصدومیت وحشتناک پدر او در یکی از دربی‌های قدیمی بین سیتی و یونایتد اشاره کردند.
آنتونی استوکس بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل چهار هزار پوند کوکائین، دستگیر شد!
باز هم جدال دو تیم منچسترسیتی و لیورپول جنجالی شد و پلیس بزرگ منچستر قرار است به اتفاقات این بازی ورود کند.
ماسک که نظرسنجی اخیرش در رابطه با ماندن بر مسند مدیریت این پلتفرم، حسابی جنجالی شده بود، در نظرسنجی جدید از کاربران پرسیده است که به نظر آن‌ها نمایش تعداد بازدید‌ها از یک توییت باید در سمت راست قرار بگیرد یا چپ؟!
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای با تلویزیون این باشگاه به هواداران گفت بارسا قصد دارد لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.
درحالیکه تنها دو روز به شروع جام جهانی باقی مانده قطر از فیفا درخواست کرد که مصرف نوشیدنی درون و اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع شود.
مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است؛ می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
ایلان ماسک با یک توییت جدید دوباره جنجال به پا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ