هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران روز یکشنبه قرعه کشی خواهد شد و تیم های حاضر در لیگ هفدهم با شناخت حریفان خود از تاریخ 16 اردیبهشت باهم به رقابت خواهند پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی شهر ریاض بین النصر و الهلال تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال باشگاهی برای علاقمندان جهانی شده است.
باشگاه بارسلونا تلاش برای جذب کیلیان امباپه را آغاز کرده و امروز یک جلسه تلفنی در این زمینه انجام خواهد شد.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
رنگ لیوانی که در آن می‌نوشیم می‌تواند تأثیر زیادی روی تصور ما از مزه‌ی نوشیدنی داشته باشد. تحقیقات نشان داده وقتی هات چاکلت در لیوان نارنجی یا کرم رنگ سرو می‌شود، آدم‌ها مزه‌ی آن را بیشتر می‌پسندند.
تمرینات پیش فصل سپاهان در ترکیه گویا برای رامین رضاییان بازیکن جذاب تر از دیگر بازیکنان است.
نیمار، کیلیان امباپه، روبرت لواندوفسکی، سرژ گنابری، میسون مونت و چند ستاره دیگر دنیای فوتبال امروز برای تماشای گراندپری اسپانیا در شهر بارسلون حضور یافتند و توجه‌ها را به خود جلب کردند.
امروز در یک بعدازظهر آتشین، هایدنهایم توانست قهرمان دسته دوم آلمان شود و به بوندس‌لیگا صعود کند.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
صحبت‌های سرمربی تیم ملی در نگاه ویژه به لیگ و بازیکنان داخلی می‌تواند هفته‌های پایانی لیگ را جذاب‌تر کند.
هیچ‌کسی از داشتن چهره‌ای زیبا که آثار خستگی و سوءتغذیه در آن نیست، بدش نمی‌آید و تقریباً همه آدم‌ها، چه مرد باشند و چه زن و چه پیر یا جوان از داشتن اندام متناسب لذت می‌برند و دوست دارند با چند ترفند کوچک غذایی، جذاب‌تر هم بشوند.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و این رقابت بین این تیم و دیگر تیم های مدعی یعنی سپاهان و پرسپولیس را در هفته های پایانی جذاب تر خواهد کرد.
با بازگشت استقلال به کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر در هفته های پیش رو به طور حتم جذاب تر دنبال خواهد شد.
شکست پرسپولیس در برابر فولاد، بار دیگر استقلال را به بازگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه و مدعیانی چون سپاهان و گل گهر امیدوار کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.
حمید فاروقی گفت: با فرض تثبیت فروش مقداری شرکت‌ها، تورم منجر به افزایش درآمد فروش خواهد شد. صنایعی که محصول خود را بر اساس قیمت‌های جهانی و در بورس کالا عرضه می کنند (از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی و همینطور شرکت‌های کوچکی که وزن قابل توجهی از فروش آنها صادراتی است) احتمالاً زودتر از تورم تاثیر خواهند پذیرفت.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک می‌گوید این مسابقات با ماشین‌های جدید جذاب‌تر شده است.
پژوهشگران می‌نویسند: تحقیق ما شباهتی را در نحوه واکنش نخستی‌های نر انسان و غیرانسان به رنگ قرمز نشان می‌دهد. با انجام این کار، یافته‌های ما چیزی را تایید می‌کند که بسیاری از زنان مدت‌ها به آن شک داشتند و بر اساس آن ادعا می‌شد نوع نر موجودات از الگوی مشابهی استفاده می‌کنند.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
رفتار و کنش‌های کارلوس کی‌روش نسبت به دوره اول حضورش در تیم‌ملی تغییرات زیادی داشته است.
هفته سوم بازی های لیگ برتر پر گل تر از هفته دوم بود. 19 گل در 8 بازی از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی بیش از 2 گل بود.
نساجی در حالی مهیای فصل جدید بازی ها می شود که در بین تیم های لیگ برتر کمترین خرید را داشته است.
بایرلورکوزن در حالی که از اواسط نیمه دوم سردار آزمون را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ