یک کارشناس اقتصادی گفت: در روزهایی که افزایش نرخ ارز را شاهد هستیم بورس می تواند جایگزین مناسبی برای مردم به جای خرید ارز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل خواهد بود.
شاخص کل بورس از ابتدای معاملات امروز با ریزش بیش از 11 هزار واحدی مواجه شده است.
امروز شاخص کل تنها ۶ هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
امروز شاخص کل تنها 6 هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از 2 هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
بورس امروز بیش از ۳۳ هزار واحد ریخت، این ریزش بعد از تکذیب خبر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی توسط سخنگوی دولت صورت گرفت.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ایران، پیش بینی قیمت طلا فردا ۶ تیر ۱۴۰۲، خبرهای مهم برای سهامداران شیراز و آبادا، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ تیرماه | خبر مهم برای شرکت‌های قندی، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۵ تیر ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تا زمانی که پول جدیدی به بازار تزریق نشود بازار به همین منوال نوسانی و ریزشی است.
تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در معاملات امروز بازار سرمایه تاثیر مستقیم گذاشته و ارزش معاملات خرد بورس به میزان حداقلی رسید.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
بازار سرمایه امروز توانست با وضعیت مثبت و صعودی مواجه شود و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد برسد.
هاتف سیدپور گفت: دو و سه سال اخیر با یک سرکوب قیمتی مواجه شده است، بورس ایران در این سالها به اندازه تورم داخلی و حتی تورم حداقلی که دولت آن را اعلام می‌کند، رشد نکرده است.
خبرنگار نبض بورس در گفتگو با داوود رزاقی مدیرعامل تامین سرمایه نوین این پرسش را مطرح کرد که بورس ۱۴۰۲ چه روندی را طی خواهد کرد و چگونه خواهد بود؟
این روزها بورس بعد از رشد قابل توجهی که داشت و مقاومت های مختلفی را شکست، قرمزپوش است و همین مسئله سهامداران را کمی نگران کرده است. نبض بورس در گفتگو با کارشناسان بازار این پرسش را مطرح کرده است که آیا بورس ارزنده است؟ و این قرمزپوشی بورس پایان خواهد یافت؟
نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس و معاونین با خبرنگاران امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این نشست خبری مجید عشقی به سئوالات خبرنگار نبض بورس پاسخ داد.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار مواضع مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران و ادعای بی‌اساس ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین مدعی شد که نقش او به عنوان هماهنگ کننده دیپلماسی هسته‌ای مانع از فشار روی تهران بر سر اقداماتش در داخل یا خارج نمی‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس را جایگزین مناسبی برای قرعه‌کشی دانست و گفت: فروش بورسی خودرو به کاهش تدریج قیمت‌ها در بازار کمک می‌کند و عاملی بازدارنده در برابر فعالیت‌های سوداگرانه محسوب می‌شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید دارد که وقتی پای منع اشاعه هسته‌ای در میان باشد، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
همان گونه که در جریان قرار گرفتید امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اخبار زیادی درباره استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و جایگزینی محمد رضوانی فر منتشر شد. در گفتگو با احسان دشتیانه عضو شورای عالی بورس به بررسی ابعاد مختلف ماجرای امروز پرداختیم.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
در چند هفته اخیر شایعات و خبرهایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود که هر بار این خبر تکذیب شد. شنیده های نبض بورس حکایت از این دارد که گویا این بار مسئله استعفا جدی است. جایگزین احتمالی عشقی کیست؟
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
سیدی گفت: از منظر ارزش جایگزینی، اکثر سهم‌های بازار ارزنده هستند و قیمت فعلی بسیاری از سهم‌ها حتی به یک پنجم ارزش جایگزینی رسیده است. تقریبا کل بازار سرمایه نسبت به بازارهای جهانی ارزان بوده و بسیاری از سهم‌ها نیز نسبت به ارزش بازار سرمایه خودمان، ارزان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ