اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اینجا تصاویری از یک چشم‌انداز خیالی از کویر لوت در هزار سال آینده را خواهید دید که هوش مصنوعی برای ما ترسیم کرده است. چشم‌اندازی با دریاچه‌های مصنوعی، درختان نخل و ساختمان‌هایی با شکل و شمایل مختلف؛ از آسمانخراش‌های مدرن گرفته تا عمارت‌هایی به رنگ خاک و گنبد‌هایی سپیدرنگ.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از برگزاری همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی کشور امروز سه‌شنبه با حضور فرمانده کل انتظامی در ستاد فراجا خبر داد.
مسئله این است که تا قبل از دوره ناصری این شازده‌ها و اعیان و بزرگان در همه‌جای شهر پخش بودند و کسی به این فکر نمی‌کرد که شمال تهران بروم که جای پولدارهاست. جنوب جای فقیرهاست و شرق و غرب فلان و بهمان است. این جهت‌دهی به شهر تهران بر حسب وضع مالی و تقسیم اقشار از دوره ناصری اتفاق افتاد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
پژوهشگران برای اولین بار موفق شدند نقشه‌ای از مغز پشه ترسیم کنند که تمام یاخته‌های عصبی و نحوه اتصالشان با یکدیگر را نشان می‌دهد
نقشه نهادی مرتبط با هر یک از اقدامات به تفکیک در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ترسیم شد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اهمیت روندپژوهی و آینده‌پژوهی را در هندسه سیاستگذاری کشور مورد تاکید قرار داد و از اهتمام جدی این مرکز برای پژوهش و افق‌گشایی در این حوزه خبر داد.
کمتر روزگاری برای سیاستمداران چنین تیره و تار بوده است. نه دل شادی در قدرت دارند و نه رویی در میان مردمان. از سویی، قدرت آنان را رمانده که خودی نیستند و از سوی دیگر، معترضان خشمگین بدبین به هرکه ربطی با سیاست رسمی دارد. از چشم آنان، سیاست دنیای نیرنگ و نامردی است. صحنه سیاست چنان زشت و پلشت و همراه با دروغ، ریا، خودخواهی، فساد، نابرابری و ظلم ترسیم شده که دیگر نه بازیگر و نه تماشاگری دارد.
گرگان- طرح بلندمرتبه سازی در گرگان باید با لحاظ تمامی ضوابط و پیوست های فرهنگی و اجتماعی بررسی و آثار آن در سیمای شهری، مطالعه شده تا از پیامدهای غیرقابل جبران آن جلوگیری شود.
ابراهیم رئیسی اظهار داشت: بی‌شک اراده جدی دو کشور برای اجرای کامل برنامه جامع بلندمدت همکاری، چشم‌انداز روشنی برای تحکیم پیوند‌ها و تحقق اهداف و منافع مشترک دو کشور ترسیم می‌کند.
در شرایطی که اخیرا توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به سرانجام رسید، هیئتی لبنانی قرار است با سفر به سوریه درباره ترسیم مرزها با مقامات دمشق گفتگو کند.
رسانه های لبنانی اعلام کردند که توافق ترسیم مرزهای دریایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه امضاء می شود.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که احتمال دارد توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی اواخر ماه جاری میلادی نهایی شود.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
منابع عبری با اشاره به عدم مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با پیش نویس توافق ارائه شده از سوی آمریکا در زمینه ترسیم مرزهای دریایی از امضای آن تا پایان ماه جاری میلادی خبر دادند.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی به پایان خوش خود نزدیک شده است و بیروت به حق خود در این زمینه دست خواهد یافت.
رئیس جمهوری لبنان در دیدار با جوانا فرونیسکا هماهنگ کننده سازمان ملل در لبنان که در کاخ بعبدا انجام شد به موضع گیری درباره مذاکرات ترسیم مرز دریایی پرداخت.
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی گفته است که تاکنون جهان در چنین موقعیت خوبی برای پایان دادن به همه گیری کووید-۱۹ قرار نداشته است. این خوشبینانه‌ترین چشم اندازی است که از آغاز شیوع کروناویروس و فوت بیش از شش میلیون بیمار ترسیم شده است.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مویز سلول‌های صدمه‌دیده چشم را ترمیم می‌کند، مویز حاوی آهن است و گردش خون را بهبود می‌بخشد و کمک می‌کند که از بیماری‌های خونی در امان بمانید.
تیمی از محققان دانشگاه رایس اخیرا توانسته اند مغز مگس‌های میوه را هک کنند و تنها با یک کلیک و کنترل از راه دور بی سیم به آن‌ها فرمان دهند که حرکت خاصی را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ