رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری همدست زورگیر اتوبان نیایش خبر داد و گفت: ۳ فرد جدید در زمینه سرقت از صندوق امانت بانک ملی شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک قتل در گرمسار خبر داد و گفت: تنها در ظرف سه ساعت قاتل و همدست وی دستگیر شدند.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.
فرد دستگیر شده عامل اصلی سرشبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده‌ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در حین زورگیری، خبر داد.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به خاطر پارک بد به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
زن جوان که با همدستی پدرش دختر ۴ ساله خود را ربوده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم سرقت به‌عنف در سطح شهر تهران با همدستی فرد محکوم به قصاص اعتراف کرد، ادامه: متهم پس از دستگیر شدن همدستش توسط کارآگاهان قصد فرار را از کشور داشته که موفق نشده است.
شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.
حجت‌الاسلام ذوالنور در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر آن‌ها با حسن رفتار متقابل عمل نکنند طبیعتا جمهوری اسلامی هم دست به اقدام متقابل می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ