عاملان ربودن زن جوان در شادآباد دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عاملی گفت: عقد را برای این گذاشتند که تعهد مرد در برابر سرنوشت زن تضمین شود. به همین جهت می‌گوییم هرجا که تعهد نباشد ازدواج، ازدواج سفید است هر کجا تعهد تضمین شود ازدواج، ازدواج سفید نیست ولو عقد مرسوم ما را نداشته باشد همچنان که در اروپا شهرداری‌ها با ثبت ازدواج، تعهد مرد را تضمین و زن را در تمام ثروت مرد شریک می‌کنند.
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
یک مرد جوان که با چاقو قصد حمله به یک دختر جوان در فروشگاه داشت؛ با برخورد شجاعانه دختر روبرو شد.
شهر تهران آبستن حوادث مختلفی است از انهدام باند موبایل قاپ تا سرنوشت مرد گمشده پس از ۱۸ سال که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران ضمن تایید مذاکره فدراسیون با مربی ایتالیایی، درباره سکه‌های خبرساز اهدایی به تیم ملی توضیحاتی داد.
مهدی کیانی و پاکو خمس در هفته‌های آینده در معرض یک تصمیم مهم قرار خواهند گرفت.
دینکا آلین برای فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است اما حضور در تیم ملی ممکن است شرایط او را تغییر دهد.
عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گُرده‌ی کوه بگذاری، به افغان در می‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سر در می‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.
میشائیل هنکه را می‌توان یکی از معروف‌ترین مربیانی نامید که تاکنون در دربی پایتخت حضور داشته است.
میشائیل هنکه را می توان یکی از معروف ترین مربیانی نامید که تاکنون در دربی پایتخت حضور داشته است.
میشائیل هنکه را می توان یکی از معروف ترین مربیانی نامید که تاکنون در دربی پایتخت حضور داشته است.
امیر قلعه‌نویی ۴۸ ساعت قبل با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه مهمی با رئیس فدراسیون در خصوص دستیار خارجی خود برگزار کرد.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 اکثرا مربی شده‌اند و فقط از بین آن‌ها مسعود شجاعی همچنان بازی می‌کند.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: حضور مردم حتما و قطعا مسئولیت مدیران و مقامات را بیشتر کرد، ما همه خاک پای مردم هستیم اگر توفیقی در نظام و در کارها است متعلق به مردم است. در این عرصه عظیم آن چه که سرنوشت را رقم می‌زند بعد از خداوند متعال، این مردم هستند.
سرمربی باشگاه رنس آنقدر شیفته بازی فوتبال منیجر بود که بالاخره رویای خود در سرمربیگری را تعبیر کرد.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
متهم گفت:درحالی که «ز» وانمود می‌کرد همسرش به شهر دیگری رفته و او را رها کرده است با یکدیگر ارتباط داشتیم. این ارتباط شیطانی حدود ۲ سال دیگر هم بعد از ارتکاب قتل ادامه داشت تا این که «ز» با مردی ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خود رفت. من هم که اوضاع را این گونه دیدم با دختری ازدواج کردم و دوران نامزدی را می‌گذراندم که پلیس به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به همتای مغربی خود توصیه کرد بجای استعانت از رژیم صهیونیستی برای تحمیل خواسته‌های خود در منطقه، بر اساس قوانین زمینه را برای تعیین سرنوشت مردم صحرای غربی فراهم کند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مردم جمهوری های لوهانسک و دونتسک از پیش از آغاز جنگ خواهان به دست گرفتن سرنوشت خویش بودند.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
مستند «قاضی و مرگ» برندهٔ جایزهٔ آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برندهٔ برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که ۴ هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ