سرمربی پیکان معتقد است مصاف بازیکنان جوان تیمش با تیم‌های بزرگ باعث بالا رفتن شخصیت تیمی آنها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوشهر- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای موفق‌شدن در جام ملت‌های آسیا و دیگر عرصه‌ها باید با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما هم دوست داریم با تیم های بزرگ بازی کنیم و از آنها ضربه و شلاق بخوریم تا آماده تر شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی کنم بازی نکردن با تیم‌های بزرگ برای ما مسئله ساز بشود.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیم‌شان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.
سپهر روزی طلب، هافبک هوادار می‌گوید تیم‌شان یاد گرفته مقابل تیم‌های بزرگ ایستادگی کند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و پرگل را سرخپوشان بردند.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازی کردن در برابر تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، اسپانیا و اسلوونی کار آسانی نیست.
برترین بازیکنان هفته شانزدهم لیگ در حالی انتخاب شدند که دو بازی بزرگ هفته در اصفهان و کرمان بیشترین بازیکن را معرفی کرده‌اند.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
بازیکن فولاد می گوید تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی، در دیدار با نفت مسجدسلیمان خودش را نشان می‌دهد.
در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.
فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر معتقد است این تیم در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی 2022 حضور داشته است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل کانادا گفت بعد از تساوی در بازی اول مورد تمسخر قرار گرفته ولی تیمش امشب کاری کرد که تنها از تیم‌های بزرگ برمی‌آید.
رافائل کلاوس، داور برزیلی، به عنوان قاضی دیدار تیمهای ملی ایران و انگلیس در روز اول جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.
رافائل کلاوس، داور برزیلی، به عنوان قاضی دیدار تیمهای ملی ایران و انگلیس در روز اول جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.
به نظر می رسد مدیران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل رضایت ندارند.
سرمربی تیم ملی معتقد است از بازی با تیم‌های بزرگ فرار نمی‌کند.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ