ستاره سابق تیم ملی انگلیس امیدوار به درخشش دوباره برای دعوت به تیم ملی کشورش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
با اعلام سازمان لیگ، ساعت برگزاری دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس تغییر کرد.
اکثر ما مشکل خواب نداریم بلکه مشکل اضطراب و استرس داریم. تکنیک‌هایی را بیابید که برای شما مفید هستند خواه تمرکز حواس، یوگا و یا هر چیز دیگری باشد. این مهم است که استرس را از بین ببرید.
تیم صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال پذیرای استقلال تهران است.
پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تغییر ساعت تحویل اتاق هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد به بعد از نماز ظهر خبر داد.
بایرن به النصر برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مانه تنها ۴۸ساعت فرصت داده است.
ساعت بازدید از موزه‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به‌دلیل برگزاری آئین‌های مذهبی در مسجد ارگ در دهه نخست ماه محرم تغییر کرد.
اهواز - به دلیل وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر، فعالیت‌های ادارات استان خوزستان امروز دوشنبه تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید از 18:30 امروز آغاز خواهد شد.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر نهادهای عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار دهند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ صبح تغییر کرده بود، به روال عادی بازمی‌گردد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساعت کاری کارکنان و کارمندان دولت از ۱۵ شهریور به روال اداری خود بازخواهد گشت.
ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی حداکثر تا ساعت ۱۳ اعلام شد.
ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی حداکثر تا ساعت ۱۳ اعلام شد.
سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت کاری ادارات نهایتا ساعت ۱۳ اعلام شد.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می‌کرد، چون کم غذا خورده بی‌حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال شود. خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدار‌های پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.
ساعت و محل برگزاری فینال مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ