پیش بینی‌های هواشناسی نشان میدهد که نیمه اول اردیبهشت ماه پتانسیل برای تشکیل توده‌های تندری بسیار بالا بوده و می‌توانیم بارش‌های بسیار خوبی را در بخش‌های گسترده‌ای از کشور دشت کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
ورزشگاه پیر آزادی اگرچه تحت بازسازی است اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این ورزشگاه به دوران خوب خود برگردد!
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
ایمان عالمی می‌گوید هوادار در ورزشگاه آزادی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و انتظار دارد یکی از بازی‌های جذاب لیگ مقابل استقلال رقم بخورد.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بارش‌های خوب امسال و اقدامات صورت گرفته برای احیای ‎دریاچه ارومیهآثار خود را در حال و روز این دریاچه بزرگ نشان داده، البته هنوز کار تمام نشده است.
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
فدراسیون بار‌ها عنوان کرده که می‌خواهد با استناد به نظرسنجی‌ها به حرف مردم احترام گذاشته و سراغ یک سرمربی خارجی برود. حاصل این احترام شد انتخاب یک مربی داخلی.
ملی‌پوش فوتبال کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال از بازی‌های جام جهانی تا انتخاب سرمربی جدید تیم ملی می‌گوید.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: انشاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم به جهانی شدن این تیم است.
خبر خوب برای ایران؛ والیبال روسیه به بازی‌های آسیایی نمی‌آید
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
ذوب‌ آهن این فصل در مجموع بازی‌های خانگی دو برابر خارج از خانه امتیاز کسب کرده است.
بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران، با پیروزی تیم شهرداری گرگان پیگیری شد.
قضاوت یکی از مهم ترین بازی‌های هفته چهارم به عهده پیام حیدری بود.
در هفته نخست بازی‌های لیگ یک، شمس آذر قزوین به یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کرد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، بازی‌های کشورهای اسلامی را محکی خوب برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی عالی برای حضور قدرتمندانه در جهانی کلمبیا دانست.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خبر داد.
امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ