آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حوزه علمیه به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره حجاب واکنش توییتری نشان داد. فاضل میبدی، استاد حوزه: آقای علم‌الهدی! دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است؛ یکبار هم به دامات تشر بزن! محمدتقی فاضل میبدی استاد حوزه در توییتی در واکنش به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نوشت: علم الهدی: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود. به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است! از پیامبر (ص) آموخته ایم که دین با فقر و کشور با ظلم از بین می رود آقای علم الهدی! یکبار به دامات تشر بزن که در کشور این گرانی و تورم ایجاد شد؟
شاهرود- امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به شایعات بازگشایی معدن مخرب بوکسیت تاش واکنش نشان داد و صیانت از شاهوار را مطالبه عمومی دانست.
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم و پدرانه دعا کنیم.
مقامات ارشد اوکراین از جمله رئیس جمهور این کشور به ویدئوی جنجالی و البته هولناک منتشرشده در فضای مجازی واکنش نشان داد.
آیت الله عاملی امام‌جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری: حرکت غلطی که در برابر بی‌حجابی انجام داده‌اند را به‌حساب دین ننویسید، دین این گونه نمی‌گوید. امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مشروط به تأثیر است. یک مسلمان باید بگردد و مؤثرترین راه را برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیدا کند نه اینکه اهانت یا تندروی کند. این‌ها مؤثر نیستند؛ بلکه نتیجه عکس و لجاجت کامل ایجاد می‌کند.
محمدعلی ابطحی در پاسخ به امام جمعه لاهیجان نوشت: بی‌حجاب‌ها دشمن خارجی نیستند. ادبیات شما فقط به گسترش بی‌حجابی می‌انجامد. امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: رسانه‌های دشمن روزانه در حال شایعه سازی از حوادث قم از جمله فلج شدن و نابینا شدن دانش آموزان هستند که برای پیگیری دقیق این حوادث باید از دامن زدن شایعات جلوگیری کرد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
حسینی مدعی شد که بعضا برخی از ائمه جمعه در شهرستان‌ها دخالت‌هایی غیرسازنده و غیرکارشناسی در مسائل داشته که نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کنند بلکه بر مشکلات می‌افزاید.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
زیدآبادی نوشت: حالا آمدیم و در باقیماندۀ زمستان، ابر‌های بارور آسمان ایران را در نوردیدند و سبب بارش کم‌سابقه‌ای از برف و باران در سراسر کشور شدند. در آن صورت، آیا امام جمعۀ کرج می‌پذیرد این بارش‌ها را باید به پای "وضعیت افتضاح حجاب" نوشت؟ اگر بپذیرد که باید مروّج کشف حجاب شود و اگر نپذیرد ادعای خود را در مورد پیوند بارش و حجاب نفی کرده است!
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش را تسیلت گفت.
امام جمعه ارومیه بازیکنانی که سرود ملی ایران را نمی‌خوانند خودفروخته توصیف کرد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
در پی وقوع ناآرامی‌ها مردم انقلابی قم امروز جمعه اول پاییز ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، از میدان جانبازان به سمت میدان روح الله بیت امام راحل (ره) راهپیمایی کردند و علیه آشوبگران شعار سر دادند.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی به سخنان صدیقی امام جمعه تهران درباره «گرانی امتحان الهی است» واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ