«رهبر انقلاب کشف حجاب هم حرام_شرعی است هم حرام_سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کار‌های بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم توجه به قانون حجاب وعفاف تاکید کرد.
علی شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پایان مسئولیت در شورای عالی امنیت ملی اولین توییت خود را منتشر کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی از ایجاد فیلترینگ در کشور انتقاد کرد.
توبیاس بیلرستروم توییت کرد: مجازات اعدام، غیرانسانی و برگشت ناپذیر است و سوئد به همراه دیگر کشور‌های عضو اتحادیه اجرای آن را در هر شرایطی محکوم می‌کند.
نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت ۵:۳۲ بامداد، توئیتی هشدارآمیز منتشر کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از شیوه ایجاد حساب وکالتی جهت ثبت نام خودرو انتقاد کرد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنشی به زاکانی در توئیتر نوشته است: «شهرداری تهران دست از لجاجت بردارد.»
سیدمحمدرضا رضازاده ـ عضو هیأت امناء آستان‌های مقدس در شیراز و مشاور تولیت حرم شاهچراغ ـ درباره اجرای طرح موسوم به ۵۷ هکتار توسعه این حرم، توضیحاتی ارائه کرد.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: بدعت پارلمان اروپا و انگلیس در نامیدن سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی بیانگر تزویر و رفتار متناقض غرب است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
عضو اتاق بازرگانی با توئیتی کنایه آمیز به وضعیت آلودگی هوای تهران و برخی شهرها واکنش نشان داد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در توئیتی نوشت: در هیچ کجای بیانیه مجلس نیامده که معترضین را اعدام کنید! چنین خزعبلاتی زائیده ذهن مریض فرقه رجویه و تیم تروریست رسانه‌ای بن سلمان سعودی است.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی با انشار ویدیویی از سوال چندین جوان در پاسخ به سوالات آنان نوشت: در همین مدت فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی از ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی این ستاد شد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در مخالفت با توافق برجامی احتمالی توئیت زد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
مهدی فضائلی در توئیتی از سخنان احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد ابراز شگفتی کرد و خواستار توضیح او شد.
۵ تیم پرتغالی و ۲ تیم ایران در بین محبوب‌ترین شکار‌های ستاره ایرانی پورتو قرار دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ