پاریس با هدف مقابله با هزینه‌های فزاینده برق و انرژی، روشنایی بناهای تاریخی این شهر از جمله برج ایفل را زودتر از ساعت معمول خاموش خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش بوکس ایران روز 4 شهریور در دومین مبارزه خود در بوکس حرفه‌ای به مصاف نماینده گرجستان خواهد رفت.
مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که قرار بود شهریور تشکیل شود لغو و به بعد از بازی های آسیایی موکول شد.
بارسلونا در بازی برابر اوساسونا در ال‌سادار، برای اولین بار پس از چند دهه پیراهن سفید بر تن خواهد کرد.
هجدهین دوره رقابت‌های سوپرلیگ کاراته آقایان و شانزدهمین دوره سوپرلیگ کاراته بانوان از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.
در پی شهادت دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، امروز شنبه در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق از خرداد ماه تا شهریور ماه خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات در تابستان اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، ساعت کار ادارات در زمان اوج مصرف برق یعنی پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریور، از شش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.
سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: احداث پل «شهدای اروند» شهر خرمشهر به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی و در واقع شناور بودن جمعیت این شهر، مهم است.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تشریح جزئیات بزرگ‌ترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» گفت: ۳۰ گروه هنری برای برگزاری این رویداد همکاری داشته‌اند.
بزرگترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در بوستان ملت برگزار می‌شود.
شهر سانتوس برزیل، زادگاه پله، در شب سال نوی میلادی به مناسبت درگذشت این اسطوره فوتبال با اجرای نمایشی از نور و صدا یاد او را در آسمان این شهر زنده کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس‌ جمهور چین امروز پس از ورود به قزاقستان در شهر «نور سلطان» مورد استقبال «قاسم ژومارت توکایف» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مدیریت تولید انرژی و مصرف برق استان، تمامی شرکت‌های دولتی، شهرداری ها، نهاد‌های انقلابی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه در روز‌های پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.
معاون برنامه‌ریزی برق حرارتی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون حدود ۴۵۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌ها افزوده شده است، گفت: تا پایان تابستان ۱۵۰۰ مگاوات دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ