سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبارو رعد و برق همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بر ضرورت استحکام سازه‌های ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت تاکید کرد.
سازمان هواشناسی برای اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هشدار زرد بارندگی صادر کرده است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
سازمان هواشناسی برای استان‌های ساحل دریای خزر در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین، هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی برای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد بارش برف و باران صادر کرده است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تندباد لحظه‌ای و تگرگ هشدار داد.
مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور زرد رنگ از وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج و وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج، در نواحی ساحلی ۱ تا ۱.۵ متر و در فراساحل تا ۲.۵ متر از چهارشنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۵ آبان‌ماه) خبر داد. این شرایط جوی در نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ نسبت به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و انتقال گردوخاک از استان‌های همجوار هشدار دارد.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز جمعه در برخی استان‌های کشور به علت رگبار باران و وزش باد شدید و گردوخاک هشدار زرد برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ