روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، هفت کودک اهل روستای تلمیشان در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند. نجات هفت کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی بدنبال عدم توجه مسئولین را مشاهده می‌کنید. نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خدمه یک کشتی تحقیقاتی در اقیانوس متوجه می‌شوند که یک کوسه در حالی که لاک پشتی را در دهان دارد، کشتی آنها را تعقیب می‌کند.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
یک اسکی سوار به طور کاملا اتفاقی یک نفر را زیر برف‌ها پیدا می‌کند و جانش را نجات می‌دهد.
یک پسر بچه با عجله در حال عبور از خیابان بود که به زیر بیل مکانیکی رفت، اما خوشبختانه سالم ماند.
مردم روستای استاد مانه و سملقان توله پلنگ زخمی را نجات دادند. اکنون این پلنگ پس از درمان اولیه و انجام آزمایش ها وضعیت بهتری دارد و به پارک پردیسان بجنورد منتقل شده است.
لحظه افتادن پسر بچه چینی از روی مبل و نجاتش توسط برادرش را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
در این ویدیو نجات دادن جان یک گربه توسط یک مرد از سقوط را مشاهده می‌کنید.
ویدئویی از عملیات نجات سگ از دست کانگوروی بی‌اعصاب را ببینید.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از ۶۰ ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.
دختربچه‌ای که در شهر جنگ زده باهموت گیر افتاده و از مادر باردارش جدا شده بود توسط نیرو‌های نظامی اوکراین نجات پیدا کرد.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
رئیس جمهور بلاروس می‌گوید که برای نجات اروپا از یخ زدگی چوب خرد می‌کند.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ