عشقی گفت: مشارکت با غافلگیری محقق نمی‌شود. باید مفروضاتی داشته باشیم که تا انتهای سرمایه‌گذاری به آن پایبند باشیم. اگر این اتفاق نیفتد، مردم به سمت سهام نمی‌آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی‌ها و عدم حمایت‌ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.
منصور قنبرزاده می‎گوید فدراسیون و سازمان لیگ دخل و تصرفی درباره عدم حضور تماشاگران در بازی افتتاحیه پرسپولیس ندارند.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: اگر در هفته جاری جلسه شورا برای تعیین تکلیف قیمت گندم برگزار نشود بنیاد ملی گندم کاران به سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحد‌ها نصب شد.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.
انتقاد یکی از روسای فدراسیون ها از پاسخگو نبودن معاون وزیر ورزش باعث ایجاد درگیری لفظی در سفر مسئولان ورزش به یزد شد.
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد. منبع: تسنیم
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: وزرای نفت و نیرو از مصرف زیاد برخی از مشترکان گله‌مند بودند.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) از عدم حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس گلایه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم.
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در حوزه صدور پروانه ما دوباره گلایه‌هایی را مطرح کردیم که آنچه پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق نیفتاده و باید تحرک خوبی در معاونت شهرسازی و سایر معاونت‌ها رخ دهد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: تعداد اتوبوس‌های تهران کم است و اضافه شدن ۱۰۰ دستگاه تاثیری در ناوگان ندارد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تعداد زائرانی که امسال از ایران به اربعین آمدند بیش از تصورات ما بود.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه عفاف و حجاب ۳۳ دستگاه مسئولیت دارند اما نه تنها این دستگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند بلکه به پلیس هم حمله می‌کنند و هم صدا با رسانه‌های بیگانه و معاند هم می‌شوند.
رئیس پلیس راهور با گلایه از وزارت بهداشت و خودروسازان گفت: همچنان جاده‌های ناایمن، خودروهای ناایمن و نبود رسیدگی مناسب به مصدومان حوادث سبب موجب تلفات می‌شوند.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ