بر اساس نظرسنجی، ۴۵.۳ درصد مردم ایران در پاسخ به سوال «چقدر از وضعیت سلامت خود رضایت دارید؟» گفته‌اند از وضعیت سلامت خود رضایت زیاد یا خیلی زیادی دارند. ۳۴.۴ درصد تاحدودی از وضعیت سلامت خود ابراز رضایت کرده‌اند و ۱۹.۴ درصد آن‌ها گفته‌اند رضایت کم یا خیلی کمی از وضعیت سلامت خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس داده‌های رسمی آژانس آمار ترکیه (ترک‌استات) که روز دوشنبه منتشر شد، روس‌ها در سال گذشته میلادی در دریافت مجوزهای اقامت صادر شده در ترکیه پیشتاز شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
در سال‌های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه‌های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل‌ها بین ایرانیان طرفداران بیشتری دارند.
ایران رتبه ششم اعتیاد به گوشی هوشمند را دارد.
شاگردان رضا عنایتی آماده اولین دیدار تورنمنت غرب آسیا برابر سوریه هستند.
محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، هدایت تیم ملی فوتسال کویت را عهده دار شد.
وزنه‌برداران ایران حریفان خود را در قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شناختند و سهراب مرادی در گروه B مسابقات وزنه می‌زند.
کشور ترکیه با اختلاف زیاد مقصد اصلی شهروندان ایرانی است و بر این اساس ۷۱ درصد از سفر‌های توریستی ایرانی‌ها به کشور ترکیه انجام شده است.
این سامانه با مسئولیت سازمان ثبت‌احوال کشور و با مبنای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به خانواده‌های ایرانی راه اندازی شده است.
رئیس انجمن علمی تغذیه کودکان ایران، بر اهمیت مصرف ویتامین D، برای سنین مختلف جامعه تاکید کرد.
کایسری اسپور در حضور کامل دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به برتری رسید.
شارلروا در حضور تعویضی یکی از دو بازیکن ایرانی خود مقابل رویال یونیون شکست خورد.
دو بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما در شب پیروزی مقابل بورلا موفق به گلزنی شدند.
شاید شما هم خبر رتبه ضریب هوشی ایرانی‌ها رو دیدید و بعدش یا تعجب کردید و یا ناراحت شدید. ما در این بخش دنبال این سوال رفتیم که این آمارگیری‌ها توی دنیا بر چه اساس و مبناییه و اصلا چقدر میشه بهش استناد کرد.
گسترش فقر مطلق در سال‌های اخیر باعث شده بیش از نصف ایرانیان کمتر از حداقل کالری مورد نیاز مصرف کنند.
شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.
ژنرال مایکل اریک کوریلا رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در راستای پروژه‌های ایران هراسی آمریکایی‌ها با طرح این ادعا که ایرانی‌ها در حال ساخت پهپاد‌های پیشرفته‌تر و بزرگتری هستند که برد پروازی بالاتری دارند و قادر به حمل محموله‌های جنگی هستند، افزود: نگاه ما امروز به این پهپاد‌ها همانگونه است که در جنگ‌های عراق و افغانستان به بمب‌های کنار جاده‌ای داشتیم.
ایرانی‌ها رده پنجم را در آمار بازدید‌های ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۲۲ در ترکیه حفظ کرده‌اند. در این دوره ۱۰ ماهه حدود دو میلیون نفر از ایران به ترکیه سفر کردند. در ماه اکتبر (مهر ـ آبان) که به گفته آژانس‌داران ایرانی سفر‌ها تحت‌تاثیر تحولات داخل کشور، با افت نسبی مواجه بود، کمتر از ۲۰۰ هزار نفر به ترکیه سفر کردند.
خروج خبرنگاران آمریکایی با ورود ایرانی‌ها به چادر مدیا
یورگن کلینزمن اسطوره بازنشسته جهان فوتبال روز گذشته کارشناس بازی ایران-ولز در بی‌بی‌سی اسپورت بود و در خصوص پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش نظر داد.
هواداران تیم ملی فوتبال در دوحه مقابل هتل تیم ایران حضور یافتند و به تشکر از ملی پوشان پرداختند.
سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی امروز خود صحبت هایی را درباره مردم ایران انجام داد.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ