مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت نخستین گل خود در شروع کارش با این تیم مقابل الدحیل بدشانس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
عمده مطالب روزنامه‌های ورزشی 17 مرداد به اخبار نقل و انتقالات اختصاص دارد.
مس رفسنجان با جذب جلال علی محمدی و خروج مهرداد رضایی روز نقل و انتقالاتی پرخبری را پشت سر گذاشت.
مهرداد محمدی که با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد،‌چند روزی است دست از تمرین کشیده و در بازی دوستانه روز گذشته هم به میدان نرفت.
مهرداد محمدی اولین بازی خود با لباس استقلال را در یک بازی دوستانه مقابل تیم امید این باشگاه پشت سر گذاشت.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
بازی یادبود مهرداد میناوند با حضور ستارگان سابق استقلال در بازی مقابل اصحاب رسانه.
امام جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟
متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
مهرداد قدوسی و همسرش که 10 درصد از مالکیت نیوکاسل را برعهده دارند، در کنار گرت ساوت‌گیت، سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود.
مهرداد عبدی زننده تک گل نساجی در دیدار با گل گهر سیرجان بود. او با یک ضربه سر طلایی اولین گل فصل خود را رقم زد.
مهرداد عبدی یک بار دیگر با ضربه سر گل سرنوشت سازی برای نساجی به ثمر رساند.
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با صلاحدید محمد ربیعی به فهرست نارنجی‌‎پوشان کرمانی بازگشت.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت ممکن است در بازی با الدحیل به میدان برود.
مهاجم اسبق سپاهان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آماده رقابت در فصل جدید لیگ ستارگان قطر می‌شود.
تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی در کافا بار دیگر تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی از سر می گیرد چرا که قرار است شهریور ماه در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک حاضر شود.
گفت‌وگوهای احیای برجام امروز (شنبه) ۱۵ مرداد ماه، برای سومین روز متوالی و با برگزاری جلسات در سطوح‌ مختلف، از جمله رایزنی‌های فنی و کارشناسی در جریان است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ