بر اساس اعلام معاونت علمی، تورفناورانه ای در حال برگزاری است که بر اساس آن نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:با استفاده از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان استان، دانش‌بنیانها، دانشگاه‌ها و شتاب‌دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش‌های فناورانه این حوزه تامین می‌شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: دستاوردهای فناورانه سازمان انرژی اتمی ایران با هدف رفع مشکلات و نیازهای صنعت کشاورزی بسیار مثمر ثمر است و وزارت جهادکشاورزی از این فناوری‌ها حمایت می‌کند.
شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توانسته ۱۶ هزار و ۸۲۰ محصول فناورانه را به بازار تقاضا معرفی کند.
«کارگروه نظارت و ارزیابی و کارگروه طرح‌های پیشران» ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی آغاز به کار کرد تا طرح‌های فناورانه علمی در مسیر درست تامین نیازهای کشور قرار گیرند.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم گفت:تا اسفند۱۴۰۱، ۵هزار و ۸۵۷ نیاز در حوزه فنی و مهندسی،۴ هزار و ۵۰۳ نیاز در حوزه علوم پایه و ۱۶۵۸ نیاز در حوزه علوم انسانی در سامانه ایده ها و نیازها ثبت شد.
پیوند میان دانش موجود در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به صنایع و واحدهای تولیدی به پویایی و تحول جدی در صنعت و پاسخ‌گویی به نیازهای فناورانه کشور منجر خواهد شد.
۹ ایده و طرح برتر در راستای نیازهای فناورانه حوزه شیلات در سال جاری انتخاب و معرفی و ۳۷ قرارداد انتقال فناوری با بخش خصوصی به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال منعقد شدند.
«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: پیش‌بینی و احصاء نیازمندی‌های مردم توسط فعالان دانش‌بنیان، موفقیت پروژه‌های فناورانه را تضمین می‌کند.
مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می‌تواند فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور باشد.
مشهد ـ معاون مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کارخانه‌های نوآوری باید به‌سمت شناسایی نیازهای فناورانه بروند.
بر اساس اعلام ستاد نانو، حوزه «نانوکامپوزیت و پلیمر» بیشترین تقاضای ثبت شده در صنعت نانو برای انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۲۳ محصول برای رفع نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی عرضه شد.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری با هدف اتصال بازار عرضه و تقاضا به نیازهای فناورانه برگزار می شود.
طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های زیست محیطی و صنعتی در کشور است تا با کمک آن در کنار کاهش آلودگی‌ها؛ نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته و بدون آلودگی تولید شود.
امروزه با افزایش تقاضا برای ترانزیت انواع مختلف کالا و همچنین جابجایی افراد به‌واسطه روش‌های مختلف حمل‌ونقل، اهمیت توسعه این حوزه برای کشورها پررنگ‌تر شده است.
رویداد ارائه نیازهای فناورانه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات صنعت هسته‌ای و کاربرد پرتوها ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ