آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) روز جمعه هشدار داد که ممکن است 600 هزار بشکه در روز از ظرفیت پالایشگاه‌های روسیه در سه ماهه دوم در نتیجه حملات پهپادهای اوکراین به پالایشگاه‌های روسیه خاموش شود و به طور بالقوه بازارهای سوخت جهانی را بر هم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از معاینه پزشکی ۱۷۵ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در یکی، دو هفته باقی مانده هم بقیه رشته‌ها را انجام بدهیم.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
کارشناس سیاسی عراقی گفت که آمریکا در عراق جاه طلبی‌هایی دارد و برای تحقق آن، به دنبال استفاده از ابزارهای مخرب خود است.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
مدیر بازاریابی و ارتباطات جام جهانی قطر برای خرید بلیت مسابقات از بسترهای غیررسمی به هواداران هشدار داد.
دولت هند به دلیل خطرات ایمنی احتمالی از شرکت آمازون خواسته فروش ابزارهای مخصوص غیرفعالسازی هشدار نبستن کمربند ایمنی خودرو را متوقف کند.
هشدار جدی می‌دهم که اگر خانواده نظارت دقیق بر این نداشته باشند که کودکانشان چگونه و با چه وسایلی بازی می‌کنند، چه فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در آینده به مراتب بیشتر شاهد خشونت‌های شدید در سطح جامعه خواهیم بود.
به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ