روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته در نمادهای کمینا و غنوش، ورود و خروج هایی در بین سهامداران عمده مشاهده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحاتی در مورد انتخاب مرز برای ورود و خروج زائران اربعین در سامانه سماح را مشاهده می‌کنید.
تهرانی‌ها از این دروازه برای ورود و خروج به شمیران، قصران و تهران استفاده می‌کردند. این محدوده با وجود باغ‌های پامنار یا عودلاجان، بسیار زیبا و سرسبز بود. به همین خاطر نجیب‌زاده ایتالیایی که در قرن ۱۶ میلادی از این دروازه وارد تهران می‌شود در سفرنامه‌اش تهران را به عنوان شهر چنار‌ها نامیده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هوادار تهران در این هفته با نفرات بیشتر تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری دنبال می‌کند‌.
ستاد مدینه منوره از ورود ۴۱۰۶۱ زائر ایرانی به مدینه و خروج ۳۲۰۸۷ زائر ایرانی به مقصد مکه از شهر پیامبر (ص) خبرداد.
باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال هرگونه شایعه در مورد لیست ورود و خروج برای فصل بعد را رد کرد.
در دو هفته اخیر دو توافق صورت گرفته نشان داد که بازار در عطش خبر‌های مثبت مانده بود. فعالان بازار می‌دانند که توسعه دیپلماسی، جاده باز‌کن تجارت است. در نتیجه با بهبود تجارت جریان ورود و خروج ارز تسهیل خواهد شد و انتظار کمبود منابع ارزی، کمرنگ خواهد شد.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
با افزایش فشار عرضه در بازار سهام طی چند روز‌ اخیر، نماگرهای بورسی خلاف سطح انتظارات تورمی در جامعه ظاهر شدند. این در حالی است که در آن سوی تالار شیشه‌ای، نرخ سکه طلا و دلار دچار نوسانات افزایشی چشمگیری شد؛ به گونه‌ای که حتی در ابتدای هفته توانست معامله‌گران خود را با ورود به کانال‌های جدید غافلگیر کند.
چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.
ساعت رفت‌وآمد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف به این مرکز آموزشی محدود شد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی، از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی، از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و خروج پول رایج کشور (ریال) توسط هر مسافر اعم از ایرانی و خارجی حداکثر تا مبلغ پنجاه میلیون ریال بلامانع است.
شاخص کل بورس با وضعیت ریزشی و شاخص هم وزن با وضعیتی رویشی معاملات را آغاز کردند.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی اهدا کرد.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ