شرکت بهمن موتور جزئیات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل پنجشنبه‌ها به روز کاری و تعیین شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات اقتصادی کشور تحت تأثیر تفاوت روز‌های تعطیل در هفته با سایر کشور‌ها قرار نگیرد.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در صورت تبدیل شدن به قانون شاید بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را سامان دهد اما باید بدانیم که با یک طرح و لایحه همه مشکلات و مسائل اقتصادی حل نخواهد شد و اگر چیزی فراتر از این به جامعه القا شود، درست نیست.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت کارکنان با رفع ابهامات شورای نگهبان برای تأیید نهایی ارسال خواهد شد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین شد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح تبدیل کارکنان دولت و ساماندهی استخدام آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
پس از گلایه اعضای شورای شهر به شهردار تهران مبنی بر چرایی عدم پاسخ به تذکرات آنها از احتمال طرح سسوال از زاکانی خبر دادند.
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: طرح امکان رأی‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار مگاوات واحد گازی قابلیت تبدیل به سیکل‌ترکیبی دارند.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح سوت زنی گفت: سامانه‌ای برای ثبت مفاسد اقتصادی از سوی مردم طراحی شده که در دست بررسی است و تا یک ماه آینده نهایی و به قانون تبدیل می‌شود.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.
بازهم تبدیل انجمن به فدراسیون! تکرار طرح شکست خورده با وزیر ورزشی؟
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
وزیر اقتصاد گفت: برخی از افرادی که در سال‌های ارز ترجیحی، خیلی چاق و فربه شده بودند، به یکی از وزرا گفته بودند: محال است که بتوانید این ارز ترجیحی را بردارید. مگر به این راحتی است که ما سال‌ها تلاش کردیم و حالا شما می خواهید ارز ترجیحی را از واردات کالا‌های اساسی بردارید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ