رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن به نیروی هوشیار نمی‌تواند ضربه وارد کند و زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتد که بتواند حریف را غافلگیر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
سخنگوی جنبش حماس بر لزوم خنثی کردن نقشه رژیم‌صهیونیستی مبنی بر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی تاکید کرد.
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
مطهرنیا تاکید کرد: میزان موفقیت دشمن در هر هدفی بیش از آنکه به قدرت دشمن برگردد به ضعف کسانی که دشمن علیه شان عمل می‌کند باز می‌گردد. از این رو است که جمله معروف آیت الله خمینی مطرح می‌شود که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. زمانی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند که در درون کار‌ها درست انجام شود.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
ورزش باعث افزایش مصرف «گلوکز» ذخیره‌شده در سلول‌های بدن می‌شود. این نوع قند، منبع اصلی سوخت برای سلول‌های سرطانی بوده و زمانی که در اختیار آن‌ها قرار نگیرد، رشد این سلول‌ها متوقف می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از خرمشهرها، باورهای ما است که در جنگ شناختی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته گفت: اتاق‌های فکر دشمن فرماندهی جنگ شناختی را برعهده گرفته‌ است.
جانشین فرمانده سپاه گفت: در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار داریم و موشک‌هایی که هیچ سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته ایم و این فقط کمی از قدرت و توانمندی ما است و ما زمانی از قدرت‌های خود سخن می‌گوییم که دشمن اثرات بکارگیری آن را لمس کند.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: «فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند دلیل آن هم مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده است. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.»
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
سردار جلالی درباره فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: این دوپلتفرم در حوادث اخیر، نوعی هماهنگی با دشمن در خارج از کشور و با منافقین و رژیم صهیونیستی داشتند و این اثبات شده است؛ بنابراین شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که تا زمانی که امنیت کشور احساس کند که تضمینی ندارد این پلتفرم‌ها را متوقف کند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حرکت رو به جلو اقتصاد استان و استمرار آن دشمن شکن و امنیت آفرین است و زمانی که شکوفایی اقتصادی رخ دهد، امنیت داخلی مفهوم دیگری پیدا می‌کند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حرکت رو به جلو اقتصاد استان و استمرار آن دشمن شکن و امنیت آفرین است و زمانی که شکوفایی اقتصادی رخ دهد، امنیت داخلی مفهوم دیگری پیدا می‌کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که فضای مجازی یله و رها باشد، دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند و حتماً باید فضای مجازی ساماندهی شود.
مجیدی بیان کرد: یک زمانی آموزش و پرورش ما به طور کلی رها شده بود اما در شرایط کنونی انتظار داریم مسائل انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس ما به خوبی شرح داده شود تا این رخنه ایجاد شده ترمیم و اصلاح شود؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مشکلات جوانان است.
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت : اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".
زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.
آنچه در دکترین هسته ای روسیه قابل توجه است این است که لازم نیست اولین حمله از کشور دشمن صورت گیرد، بلکه مسکو می تواند از سلاح های هسته ای در یک حمله پیشگیرانه نیز استفاده کند.
آنچه در دکترین هسته ای روسیه قابل توجه است این است که لازم نیست اولین حمله از کشور دشمن صورت گیرد، بلکه مسکو می تواند از سلاح های هسته ای در یک حمله پیشگیرانه نیز استفاده کند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سازمان‌دهی رسانه‌های غربی برای تغییر باورهای مردم یاد کرد و گفت: دشمن خودش تحریم می‌کند اما مشکلات را به مسئولان نظام نسبت می‌دهد، در این شرایط خاص بصیرت مردم بیشتر از هر زمانی دیگر کارساز است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه آمریکا دشمن نخست ملت یمن است، تأکید کرد: سعودی ها که زمانی سودای اشغال صنعا را در سر داشتند، اکنون در آرزوی تمدید آتش بس هستند.
امروز مطالبی همچون ریزش قیمت دلار در بازار امروز + فیلم، پیش بینی مهم از بورس فردا چهارشنبه، خبر‌های مهم برای برکت،  این نماد‌ها در صدر تقاضای سهامداران، خبر خوب میثم فدایی برای سهامداران اتکاسا، شایعه رشد قیمت بنزین دو گانه سوز‌ها را پرتقاضا کرد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ