کارشناسان می‌گویند: پیوسته و با احتیاط گام برداشتن می‌تواند شما را در مسیری قرار دهد که به‌طور قابل توجهی سلامت بهتری حتی بدون کار سنگین یا انجام یک سری کار‌های دشوار برای رسیدن به هدف داشته باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:سالانه ده همت برای دانش‌آموزان اتباع هزینه می‌شود.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: واگذاری زمین و ساخت مسکن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه دارد و ۱۰ هزارواحد مسکونی در این استان احداث می شود.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
این متخصص مطالعات توسعه گفت که در منابع آبی، ۳۰ درصد کاهش داشتیم، اما در مصارف ۳۴ درصد افزایش داشته‌ایم: «بیشترین استرس آبی در دنیا، همین منطقه منا و کشور‌های آسیای میانه و شمال آفریقاست؛ بیشترین تنش‌های آبی همین‌جاست و بیشترین مهاجرت‌ها هم از همین مناطق است. بخش بزرگی از کشاورزی ما از آب چاه است، اما مدیریت کشور، آب‌های سطحی را مدیریت می‌کند.
برزی مهر گفت: باهماهنگی و تفاهم وزارت نیرو و وزارت صمت برای همکاری در احداث ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی برق مطمئن و پایدار صنایع تامین می شود.
اهواز- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از بهسازی ۱۰ هزار مدرسه کشور در قالب طرح شهید «عجمیان» خبر داد.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل عمومی افزوده شده است.
رئیس جمهور لهستان می گوید کشورش برای بهرمندی از حمایت ناتو، هزاران سربازان آمریکایی را در خاک خود میزبانی می کند.
تفاهم‌نامه مناسب‌سازی ۱۰ هزار مسکن معلولین میان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی امضا شد.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان در این بیمارستان خبر داد.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد برای کنترل نظم و امنیتِ پس از بازی تیم ملی این کشور با مراکش، ۱۰ هزار نیروی پلیس در خیابان‌های پاریس و شهرهای دیگر مستقر می‌شوند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان در سراسر کشور برای ارائه آموزش‌های امدادی در مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
کشف تدفین یک نوزاد ۱۰ هزار ساله برای اولین بار ایده‌ای از چگونگی حمل نوزادان در آن زمان به ما می‌دهد.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
مدیرعامل توانیر از آغاز احداث نیروگاه‌های اختصاصی برق صنایع تا ۱۰ هزار مگاوات خبر داد.
اهواز - مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی در مسجدسلیمان مقابل میزبان خود متوقف شد که ۱۰ هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند.
هواداران پرسپولیس استقبالی فوق‌العاده از اولین میزبانی تیمشان در لیگ بیست و یکم داشته‌اند.
رئیس ستاد مبارزه با تروریسم سازمان ملل گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از عناصر داعش در منطقه فعالیت می کنند.
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ