کسانی که در کودکی تأیید کافی را از والدینشان دریافت نکردند، اغلب میل زیادی به تلاش برای همیشه راضی نگه‌داشتن دیگران دارند. این رفتار ریشه در این باور نهادینه‌شده در آن‌ها دارد که برای دریافت تأیید و پذیرش دیگران، باید انتظارات آن‌ها را برآورده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
فردی که دارای ویژگی‌های سمی است می‌تواند در زندگی اطرافیان خود اختلافات زیادی با خودش ایجاد کند. خوشبختانه راه‌هایی برای ارزیابی این رفتار‌ها و تغییر آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی و روابط شما با اطرافیانتان کمک‌کننده باشد. اولین و شاید مهم‌ترین راه آشنا بودن با علائم رفتار‌های مشکل‌ساز است که به شما در شناسایی رفتار‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند.
عباس عبدی نوشت: فرزندان ما و آییندگان ما را نخواهند بخشید اگر این وضع را ادامه دهیم. لطفا مسائل عادی را امنیتی نکنید. قدری ارتفاع بگیرید شاید بسیاری از رفتار‌های رسمی برایتان خنده‌آور بلکه گریه‌آور شود. از نقد آن‌ها استقبال کنید و نه تخطئه.
عدم انتشار آمار‌های حوزه مسکن به هیچ وجه، قابل دفاع نیست. هر نوع تصمیم گیری صحیح باید بر مبنای داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر واقعیت انجام شود. اگر افرادی که در حوزه مسکن فعال هستند، داده و اطلاعات درستی نداشته باشند، خود به خود، تصمیمات اشتباه بیشتری می‌گیرند. با این نوع رفتارها، به جای حل کردن مشکلات، صورت مسئله را پاک کرده ایم. این رفتار بحران زا فقط در بخش مسکن رخ نمی‌دهد، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
انریکو سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، به رفتارهای ژوائو فلیکس در تمرینات آکادمی واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دوستان باید در رفتار‌های خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور، تجربیات خود را مطرح کنند. اگر این‌ها در ویترین جامعه باشند باعث می‌شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
در شرایطی که عقل اهانت به دیگران حتی اگر به یک فرد باشد را نمی‌پسندد. اهانت به یک جامعه وسیع که جامعه مسلمانان باشد، هرگز قبول نمی‌کند. اگر اهانت به یک فرد قبیح باشد، اهانت به یک جمع در این وسعت اقبح است. من این نوع رفتار‌های افراطی را به جز تراوشات ذهنی یک فرد یا جریان مریض چیزی نمی‌بینم. این افراد یا جریانات یا باید بیمار باشند یا باید برای رودر رو قرار دادن جوامع مسلمان و مسیحی تحریک شده باشند.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
نشستن به مدت طولانی با افزایش موارد نگران‌کننده‌ای از شرایط نامطلوب سلامتی مانند سلامت ضعیف قلب، دیابت، افزایش وزن، زوال عقل و سرطان‌های متعدد مرتبط است. حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، نشستن طولانی‌مدت و سایر رفتار‌های بی‌تحرکی می‌تواند سلامت شما را تضعیف کند.
پزشکیان تصریح: اگر شاهد رفتارهای غلطی از برخی دانشجویان هستیم پس مقصر خود ما هستیم؛ فرهنگ را روحانیت به آنها اموزش داده است و ما به عنوان استاد با آنها ارتباط داشتیم پس ما چه کردیم که به این شکل رفتار می کنند؟
روزنامه اطلاعات نوشت: مقصر دانستن روحانیت در شکل گیری مناسبات ناعادلانه و کژکاری‌های نظام حکمرانی حداقل در سطح و اندازه‌ای که مطرح می‌شود کاملاً دور از انصاف و واقعیت است و جدای آن چنین رفتار‌های ناپسندی مثل عمامه پرانی اگر بدتر از برخی رفتار‌های گشت ارشادی با بدحجابی در گذشته نباشد دست کمی هم از آن ندارد.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده‌بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می شود.
همچنان که در سایر نقاط کشور شاهد تجمعات اعتراضی مردم به برخی رفتار‌ها هستیم در البرز نیز شاهد این موضوع هستیم. اما برای این اعتراضات مسیر قانونی وجود دارد اگر اعتراضات از مسیر قانونی خارج و موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی مکلف به انجام وظیفه در این بخش خواهد بود.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
اگر فضولی در کودکان مورد توجه و رسیدگی قرار نگیرد، با بزرگ‌تر شدن کودک، این عادت در او شکل گرفته و ریشه می‌دواند و منشا رفتار‌های ناپسندی می‌شود.
آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی، مدیر مدرسه فقهی امام خمینی(س) قم، با انتقاد از رفتارهای خشن در مقابله با بی حجابی، گفت: هم کسی که این رفتار با او شود حتما ناراحت می شود و اگر خودش هم اعتقاد کوچکی داشته، آن هم از بین می رود و هم کسی که این صحنه ها را ناظر است حتما متنفر می شود.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ