افرادی که برخی سخنان را مطرح می‌کنند، باید مسئولیت این اظهارات را بپذیرند. وزیر اقتصاد می‌گوید بازار آزاد ارز را به رسمیت نمی‌شناسیم، باید گفت اینکه شما این بازار را به رسمیت بشناسید یا نشناسید چه فرقی می‌کند! دلار در این بازار ۵۰ تومان بود، اکنون به ۶۰ تومان رسیده است! بازار را که نمی‌توانید انکار کنید، ضمن اینکه برخلاف آنچه می‌گویید، این بازار وسیعی است و بسیاری از نیاز‌های مردم را تامین می‌کند. نمی‌توانید منکر آن شوید و چشمتان را بر روی آن ببندید و بگویید هر چه می‌خواهد بشود، بشود؛ ما روی همان ۲۸۵۰۰ تومان خودمان ایستاده ایم! این که روش اداره اقتصاد نیست!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار ۶۸ هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز خارجی و قاچاق کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
این شرکت قصد دارد آن را به عنوان «اینستاگرام برای افکار شما» به بازار عرضه کند و در حال حاضر در حال ساخت آن بر روی یک پلت‌فرم غیرمتمرکز به نام ActivityPub است.
گناوه- یک انبار آرایشی و بهداشتی در بازار تجاری گناوه روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شد.
سخنگوى آتش نشانى شهردارى تهران اظهار کرد: یک مغازه در تجریش که وسایل پلاستیکى در انبار خود داشته، دچار حریق شد و این آتش به مغازه هاى دیگر سرایت کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از اطفای کامل انبار چسب بازار تهران خبر داد.
توضیحاتی از جزئیات آتش‌سوزی در بازار تهران از زبان مدیرعامل سازمان آتشنشانی تهران را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتشی که از روز گذشته در انبار چسب بازار رخ داده کماکان در قسمت زیرزمین روشن است.
تصاویری از آتش‌سوزی و عملیات اطفا حریق انبار چسب در بازار تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص آتش سوزی انبار بازار چسب تهران گفت: درحال حاضر ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در محل حضور دارند.
آتش‌ سوزی در انبار چسب در محدوده بازار تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
خنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار نگهداری از مواد اولیه تولید عطر و ادکلن در محدوده بازار تهران خبر داد.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، هر گونه افزایش قیمت لوازم خانگی خودزنی است و در صورت گران کردن، محصولات را باید در انبار نگه داشت.
ایران نزدیک به ۱۰۰ میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در انبار دارد که می‌تواند بلافاصله پس از انجام توافق همه را به بازار عرضه و بازار تشنه پسابحران اوکراین را سیراب کند.
مدیرکل استاندارد تهران از جمع آوری مواد غذایی غیراستاندارد در بازار انبار نفت تهران خبر داد و گفت: ۵ برند خرما، ۴ برند زعفران، یک برند کیک، دو برند قند و یک برند شکر غیراستاندارد شناخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ