آش ماست ترکی یکی از انواع آش‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که برای ماه رمضان و سفره افطار بسیار مناسب است و طعم ویژه‌ای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲ مرداد ماه را بخوانید.
آرمین سهرابیان که بعد از چهار فصل دوری بار دیگر به استقلال بازگشته با جو باشگاه آشناست.
اغلب اسامی و تصاویر آبشار نیاگارا در مرز آمریکا و کانادا، آبشار هاناکاپی آی در هاوایی و آبشار ایگوآزو در آرژانتین برای بسیاری از مردم جهان آشناست، اما آیا می‌دانید بلندترین آبشار ایران چه نام دارد و در کجا واقع شده است؟
آش شور و گرانی که آجورلو برای استقلال پخت!
ستاره فصل گذشته استقلال احتمالا از شباب الاهلی راهی یک باشگاه دیگر اماراتی شود.
حسن پورحمیدی مثل برادرش حسین در فصلی که گذشت در ترکیب تیمش خوش درخشید و جشن صعود گرفت‌.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
«زندگی روزمره» چیست؟ چگونه می‌توان آن را مطالعه کرد؟ آیا اساساً زندگی روزمره قابل مطالعه علمی است؟ در ابتدا به‌نظر می‌رسد پرسش از زندگی روزمره، پرسش از بدیهیات است؛ زیرا ملموس‌ترین واقعیت‌های اجتماعی به زندگی روزمره ارتباط دارند. اما به همان نسبت که زندگی روزمره برای ما بدیهی و آشناست، پیچیده و مبهم است و با پیچیده‌تر شدن جوامع، زندگی روزمره پیچیده‌تر می‌شود.
یوونتوس آماده است تا فرانک کسیه، هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرد. کسیه سابقه بازی در میلان را دارد و بنابراین با جو فوتبال ایتالیا آشناست.
آش ماست از غذا‌های سنتی و قدیمی ایرانی محسوب می‌شود که در شهر‌های مختلف کشورمان با دستور‌ها و مواد متفاوتی درست می‌شود.
آش ماست از غذا‌های سنتی و قدیمی ایرانی محسوب می‌شود که در شهر‌های مختلف کشورمان با دستور‌ها و مواد متفاوتی درست می‌شود.
آش دوغ (ایران آشی) از آش‌های بسیار خوشمزه و محلی ارومیه است این آش با دوغ محلی، آرد، نخود و سبزیجات معطر پخت می‌شود؛ که در فصل بهار نیز برای تهیه این آش از سبزیجات کوهی استفاده می‌شود که عطر و طعم بی نظیری به این آش می‌دهد.
شاگردان صمد مرفاوی باید خود را آماده مصاف با سرمربی‌ای کنند که علاقمندان به فوتبال در ایران کاملا با او آشنا هستند.
معمار ساخت یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حاضر آلمانی، یک سرمربی ۲۹ ساله است. تیمی که برای ایرانی‌ها نیز نام آشناست.
نوشیدن شیر گرم در شب برای داشتن خوابی راحت یک سنت قدیمی است که برای اکثر افراد آشناست.
حکایتِ این اهالی قدرت، حکایتِ آن نقاش است که نقشی از معشوق خویش می‌کشید و تلاش داشت معشوقش شبیه نقاشی‌اش شود نه بالعکس. شناخت آنان از واقعیت، در واقع، دلالت دادن به امر «آشنا» در فضای گفتمانی و ذهنی خودشان است. آنچه به عنوان واقعیت می‌شناسند، جلوه‌های همان امر آشناست، لذا تمایز و تفاوت میان آنچه می‌شناسند و آنچه مستقل از شناخت آنان است، از زمین تا آسمان است. واقعیت، همواره یک جهان «جلی» مستقر بر پایه ادرکی آنان است. هیچ تناظر واقعی و مستقیمی میان شناخت آنان و واقعیت وجود ندارد.
شبی که مرد میانسال ناپدید شد، پسرش در خانه خودشان بود، اما روز بعد راهی سفر شده بود. مسئله دیگری که ذهن مأموران را مشغول کرده بود، اینکه پول‌هایی که پشت قاب عکس جاسازی کرده بودند هم سرقت شده بود و این نشان می‌داد که پشت‌پرده این ماجرا، فردی آشناست. در این شرایط تنها کسی که مورد ظن پلیس بود، پسر مرد گمشده بود که مأموران حدس می‌زدند از سرنوشت پدرش باخبر است.
آش ماش و شلغم غذایی فوق العاده لذیذ و مقوی است که می‌تواند برای دوران نقاهت بیماری سرماخوردگی در روز‌های سرد زمستان بسیار مفید باشد.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
نشریه الشرق قطر در گزارشی به برکناری فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی این کشور و انتخاب احتمالی کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین او، پرداخته است.
«حصه شمالی» را همه اصفهانی‌ها می‌شناسند؛ محله‌ای که فقط ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ ولی سال‌هاست به بدنامی شهره است و به پاتوقی برای کارتن‌خواب‌ها و زنان و مردان معتاد تبدیل شده: «از همه‌جا برای خرید مواد به حصه می‌آیند.» کوچه‌ها و خانه‌های ساقی‌ها، تابلویی است برای خریدوفروش مواد مخدر. معتادان، ساقی‌ها را می‌شناسند و پاتوق‌های‌شان را خوب بلدند. نشانه‌ها برای کارتن‌خواب‌های معتاد آشناست: «مثلا وقتی یک‌جفت کفش به درخت آویزان باشد؛ یعنی آن حوالی مواد فروخته می‌شود.»
سامان قدوس تنها بازیکن فهرست ایران است که در لیگ جزیره عضویت دارد.
کوشش بی‌ثمر برای فیلترینگ، هیاهویی است که از چند سال پیش آغاز شده و هیچ آورده‌ای برای حکومت ندارد و حتی زیان‌بار است. در نهایت هم مصداق آ‌ش نخورده و دهان سوخته می‌شود.
گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد!
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ