حکایتِ این اهالی قدرت، حکایتِ آن نقاش است که نقشی از معشوق خویش می‌کشید و تلاش داشت معشوقش شبیه نقاشی‌اش شود نه بالعکس. شناخت آنان از واقعیت، در واقع، دلالت دادن به امر «آشنا» در فضای گفتمانی و ذهنی خودشان است. آنچه به عنوان واقعیت می‌شناسند، جلوه‌های همان امر آشناست، لذا تمایز و تفاوت میان آنچه می‌شناسند و آنچه مستقل از شناخت آنان است، از زمین تا آسمان است. واقعیت، همواره یک جهان «جلی» مستقر بر پایه ادرکی آنان است. هیچ تناظر واقعی و مستقیمی میان شناخت آنان و واقعیت وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش اوکراین یک پهپاد جدید کامیکازه را بر روی یک برج نظارت تصویری حرارتی Murom-P روسیه در بلگورود آزمایش کرد. این پهپاد با سرعت بالا مستقیماً به برج اصابت کرد و منفجر شد. این برج‌ها به خاطر شخصیت اربابان حلقه‌ها «چشم سائورون» نامیده می‌شوند.
بیشتر آبادی‌های تهران از اسامی اشخاصی نامگذاری شدند که زمین‌های آن نواحی به آن‌ها تعلق داشت. معمولا هم این حق برای اربابان و ثروتمندان بود تا نام خود را بر روی یک زمین به یادگار بگذارند، اما ماجرای نامگذاری خیابان سمنگان در محله نارمک کمی متفاوت است.
محمدرضا تاجیک نوشت: اسلاونا دراکولیچ دراکولیچ در کتابِ «کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم»، می‌نویسد: «آنجایی که کمونیسم واقعا شکست خورد، در حیطه اداره امور پیش‌پا‌افتاده زندگی روزمره بود، نه در حیطه ایدئولوژیک.» اما آنچه وی از آن غافل است این واقعیت است که آنچه موجب ندیدن امور پیش‌پاافتاده توسط اربابان قدرت و سیاست می‌شود، در واقع همان ایدئولوژی (در معنای ارتدکس آن) است.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ