دولت سیزدهم از زمان آغاز انتخابات تاکنون همواره در صحبت‌های خود حرف از حمایت از بازار سرمایه زده است، اما در عمل هیچ حمایتی مشاهده نمی‌شود. به عنوان نمونه هم اکنون مطالبات اوره سازان از دولت به ۵۰ همت رسیده است، اما هیچ اقدام عملی جهت رفع این مشکل مشاهده نمی‌شود. در همین راستا کارزاری راه افتاده است تا سهامداران به حق خود در این زمینه برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید پول گندم به گندم‌کاران پرداخت شود تا آنها بتوانند برای کاشت جدید، بذر تهیه کنند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات کوین یامگا خبر داد.
باشگاه استقلال توانست پیش از اتمام مهلت تعیین شده، مطالبات کوین یامگا را به دست این بازیکن برساند.
باشگاه پرسپوليس موفق شد مطالبات بازیکنان خود از فصل گذشته را پرداخت کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه ایرانی خارج از کشور در نشست با معاون علمی مطالباتی را پیرامون خدمت سربازی، دوره پست داک و اشتغال نخبگان پس از بازگشت مطرح کردند.
اهواز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از قول دولت برای پرداخت مابه‌التفاوت خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه مانده مطالبات ارزی معوق صندوق از بخش خصوصی و عمومی غیردولتی ۱۳.۲ میلیارد دلار است، گفت: ۳.۳میلیارد دلار از مطالبات در ۲ سال اخیر بصورت نقدی وصول شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد مطالبات نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس‌های سال تحصیلی جاری را تا پایان خرداد پرداخت کند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مهم‌ترین مطالبات مردم این استان از رئیس‌جمهور را تشریح کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت چهار هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در پایان اسفند ماه خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال مکاتبات مثبتی را برای دریافت طلب دو باشگاه بزرگ ایران از AFC انجام داد.
معاون فنی باشگاه مس کرمان مدعی شد که مدیران این باشگاه در تلاش برای انجام تعهدات خود هستند.
باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که کارکنان این باشگاه حقوق برخی ماههای خود را دریافت نکرده اند، از پرداخت کلیه معوقات تا پایان سال خبر داد.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
فرهنگ حسینی گفت: به منظور بهبود وضعیت صنعت پتروشیمی در بخش متانول، بایستی قیمت‌گذاری خوراک گاز تعدیل و به منظور اقبال سرمایه‌گذاران به گروه اوره‌ساز، دولت بایستی مطالبات این شرکت‌ها را پرداخت و سازوکاری منطقی برای خرید اوره از این شرکت‌ها از جمله تهاتر با گاز طراحی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ