دانشمندان بین چهار نوع عادت خوابیدن و بیماری‌های مختلف ارتباط‌هایی پیدا کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های پرورش فعالانه شادی، تمرین مراقبه است. مدیتیشن به بسیاری از افراد کمک می‌کند که بخش‌هایی از زندگی خود را که شادی‌های کوچک و بزرگ به ارمغان می‌آورد بشناسند و از آن لذت ببرند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
عادل فردوسی‌پور پس از ۴ سال سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای ناگفته‌های زیادی را با مخاطبانش درمیان گذاشت.
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز در افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز نقش دارد. جایگزین‌های پروتئینی سالم برای گوشت قرمز عبارتند از: بوقلمون، مرغ بدون چربی، ماهی، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، نخود، عدس و تخم مرغ.
نزدیک به ۴ میلیون آواره سوری در ترکیه حضور دارند و لازم است ترسیم نقشه راه بازگشت آنان به وطنشان، به بخشی از راهبرد عادی سازی روابط دمشق و آنکارا تبدیل شود.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
یک رسانه عبری از تحرکات جدید انجام شده در زمینه عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو پرده برداشت.
تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی در طول زندگی، باعث کند شدن روند پیری در چندین دوره می‌شود. مزایای رژیم غذایی گیاهی شامل افزایش طول عمر، کاهش التهاب، کاهش وزن، تثبیت فشار خون و ... است. همچنین تأخیر در روند پیری پوست از دیگر مزایای رژیم‌های غذایی گیاهی است.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
رسازندگان ChatGPT، اخیرا آخرین نسخه از این مدل را با نام GPT-۴ منتشر کرده اند که خلاق‌تر و دقیق‌تر از نسخه‌های قبلی است. اگرچه فقط برای کاربران ChatGPT Plus در دسترس است، کاربران عادی همچنان می‌توانند به GPT-۳.۵ دسترسی داشته باشند.
روسیه طرح‌های بلندپروازانه‌ای برای این جنگنده دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سرعت اعلامی ۴ تا ۵ برابر سرعت صوت اشاره کرد. سرعتی که در حالت عادی پوشش‌های ضدرادار موجود را به راحتی از بین می‌برد.
براساس دستورالعمل‌های غذایی استاندارد، توصیه می‌شود که خانم‌ها حداقل ۲۵ گرم و آقایان حداقل ۳۸ گرم فیبر غذایی در طول روز دریافت کنند. دریافت فیبر کافی در طول روز به کنترل اشتها، کند شدن فرایند هضم و بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید که سوخت‌وساز بدنی مناسبی در طول روز داشته باشید، باید میوه‌ها و سبزی‌های تازه، حبوبات، بذر کتان و دانه چیا را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، آکنه را یک روند فیزیولوژیک در بدن دانست، که دارای یک مکانیزم و فرایند است، که ۴ عامل در بروز آن دخیل است؛ انسداد فولیکول‌های مو، که به دنبال آن، کومودون‌ها و جوش‌ها ایجاد می‌شوند، چربی پوست که در سنین بلوغ بیشتر می‌شود، باکتری‌ها که در حالت عادی در پوست وجود دارند و التهاب مواردی هستند که باعث بروز آکنه می‌شوند، همچنین دارو‌ها با اثر بر روی این چهار مکانیسم، آکنه را کنترل می‌کنند.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.
طبق تحلیل کارشناسان، بورس همچنان در انتظار و ابهام به سر می برد. اما آیا با آغاز اسفند ماه و آغاز فروش شرکت‌ها روزهای سخت‌تری در انتظار سهامداران خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ