شاخص توده بدنی، فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید و استعمال سیگار از نظر بالینی با خطر ابتلا به بیماری قلبی مرتبط هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرچم شطرنجی پایان، برای برخی نشانه پیروزی و برای برخی نشانه یک باخت دیگر است.
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اخیراً در مورد سیاست خارجی انعطاف‌پذیر سخن گفته‌اند. ایران در حال ترمیم روابطش با کشور‌های عرب خلیج‌فارس است و سفر هیثم بن طارق السعید، سلطان عمان به تهران، نشانه دیگری از این انعطاف است، زیرا عمان همیشه به‌عنوان یک میانجی بین تهران و غرب عمل کرده است. در عین حال، بسیاری از افسران ارشد سپاه پاسداران همیشه درباره برجام، یا همان توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین ایران و گروه ۱+۵ انتقاد کرده‌اند.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن یک وعده غذایی کامل قبل از خواب می‌تواند باعث شود بدن کالری‌های اضافی را به‌جای سوزاندن انرژی، به عنوان چربی ذخیره کند.
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
تعریق بیش از حد، یا هایپرهیدروزیس، ممکن است ناشی از یائسگی، چاقی، ورزش بیش از حد، اضطراب یا استرس و حتی خوردن غذا‌های بسیار تند باشد. اما در برخی موارد تعریق شدید ممکن است نشان‌دهنده مشکلات تیروئید، دیابت یا مشکلات قلبی نیز باشد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن پنج میلیارد تومان می توان در اغلب مناطق تهران خانه دار شد.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران حدود ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما پنج درجه سانتیگراد خواهد بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و توام با بارش برف در ارتفاعات و حداکثر دما ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهند مواد غذایی‌ای وجود دارند که در صورت مصرف مداوم آن ممکن است عروق و رگ‌های شما مسدود شوند و دانستن آن که کدام یک از آن مواد را باید از رژیم غذایی خود حذف کرده و یا دست کم مصرف آن را محدود کنید ممکن است جان شما را نجات دهد.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی و حداکثر دما ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.
دروازه‌بان گل‌گهر در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان چهارمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد؛ حداکثر دما ۳۲ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. کیفیت هوای تهران امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.
صورت‌های مالی منتشره از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که این باشگاه به پنج چهره مشهور مدیریتی سابق خود بدهکار است
پشه‌ها می‌توانند دی اکسید کربن را از فاصله قابل توجهی حس کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند انسان‌ها را از فاصله ۵ تا ۱۵ متری ببینند. این دو نشانه به آن‌ها کمک می‌کند تا شما را ردیابی کنند! در این شرایط، هرچه بیشتر بازدم کنید، جذاب‌تر می‌شوید. افراد بزرگ‌تر بیشتر بازدم می‌کنند، بنابراین احتمال جذب پشه‌ها به بزرگسالان بیشتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ