یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از عوامل تاثیر گذار بربازار سرمایه افت بازار جهانی ریزش شدید کامودیتی‌ها بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمارها در بازار مسکن نشان می دهد که قیمت واحدهای مسکونی در هفته گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
یک کارشناس صنعت خودرو ضمن تشریح علل ریزش قیمت خودرو در بازار، گفت: در صورتی که واردات خودروهای کارکرده با جدیت دنبال شود، حتی شاید قیمت خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه شود.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی همراه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت دلار در بازار مبادله هم زمان با ریزش بازار غیر رسمی ریزش کرده و با ۲ هزار تومان ریزش قیمتی به محدوده ۴۲ هزار تومان رسید.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود که حباب ۸ میلیون و ۴۶۰ هزار تومانی دارد؛ سکه نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی داشته است.
قیمت ارز هم اکنون بر خلاف چند روز گذشته روند ریزشی خود را آغاز کرده است.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.
تارا در معامله امروز بورس کالا نسبت به معامله قبل ریزش ۵۴ میلیون تومانی قیمت را داشت.
قیمت نفت پس از کاهش به مدت پنج روز معامله متوالی، روز جمعه در پی تعطیلی یک خط لوله بزرگ از کانادا به آمریکا، اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر چشم انداز تیره تقاضا برای سوخت، در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
امروز قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت مواجه شد.
قیمت نفت در بازار جهانی با کاهش قیمت مواجه شده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:به واسطه ادامه ریزش بازار سرمایه و کاهش نقدینگی بسیاری از پول‌های سرمایه گذاران جذب سهام‌های با ارزش کمتر می‌شود و احتمالا این سهم‌ها دیر یا زود با حباب قیمتی رو به رو خواهند شد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از عوامل تاثیر گذار بربازار سرمایه افت بازار جهانی ریزش شدید کامودیتی‌ها بوده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
سرحدی گفت:در صورتیکه برجام به نتیجه برسد، می‌توان پیش بینی کرد، بازار مسکن با یک افت و ریزش قیمتی سریع مواجه شود، بر این اساس با توجه به اینکه طلا و دلار اولین بازار‌هایی هستند که از احیای برجام تاثیر می‌پذیرند، می‌توان انتظار داشت که به نسبتی که دلار با افت روبرو شود، مسکن نیز در مسیر کاهش قیمت روبرو شود، از سویی به اعتقاد بنده به صورت متوسط در صورت احیای برجام با یک کاهش ۴۰ درصدی در بازار مسکن روبرو خواهیم بود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.
بازار طلا و سکه امروز نظاره گر ریزش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به دلیل کاهش قیمت دلار و افت تقاضا بوده است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۷۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ