در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. بررسی‌های نبض بورس نشان می‌دهد که ۵ نماد موفق شدند در اسفندماه رکورد فروش را بشکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
موضوعاتی همچون رویکرد آمریکا در مورد تایوان، تجارت محصولات فن آوری بالا و تولید دارویی به نام فنتانیل در چین و سختگیری درباره صادرات کالا به آمریکا، بخشی از نقاط اختلاف بین آمریکا و چین بود.
در این گزارش عکس های منتخب با موضوع زمستان در سراسر جهان را می بینید.
دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی در کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار داد که زمستان سال آینده برای اروپایی‌ها سخت‌تر از امسال خواهد بود.
رئیس آژانس بین المللی انرژی هشدار داد که زمستان آینده برای اتحادیه اروپا سخت تر خواهد بود.
در این روز‌های سرد زمستانی، هیچ چیز مثل یک سوپ تازه و خوشمزه در کنار خانواده، حال آدم را خوب نمی‌کند. اگر می‌خواهید برای یک پیش غذا، عصرانه و یا شام سبک، خانواده را به سوپی ساده و پرخاصیت مهمان کنید و یا برای کودک و نوزادتان سوپی مقوی بپزید، پتاژ کدوحلوایی بهترین گزینه است.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 42 جایزه نقدی به ارزش 500 میلیون تومان برگزار می‌شود.
برای بسیاری از مردم در سراسر چین، کمبود گاز طبیعی و دمای بسیار سرد، زمستان سخت را غیرقابل تحمل کرده است.
آمار‌ها نشان می‌دهد که ۲۴ روز از ۳۵ زور اول زمستان امسال در تهران با هوای سمی سپری شده است.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، نخودفرنگی از تقویت سیستم ایمنی گرفته تا کنترل سطح قند خون و سطح کلسترول، منبع خوب آهن و سایر مواد معدنی است که می‌تواند سلامت افراد را تامین کند.
ضیاییان درباره شدت سرمای هوا در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: در حال حاضر زمستان سختی نداریم و نمی‌توان کاهش دما را به دو هفته آینده منحصر کرد چرا که به‌طور کلی در زمستان سرمای هوا طبیعی است و می‌تواند تا پایان زمستان نیز سرد بماند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
محققان تاکید می کنند راهکار حفظ سلامت پوست در زمستان، مرطوب نگه داشتن آن است.
این ۹ نکته را برای تسکین درد قاعدگی و مدیریت سایر علائم PMS امتحان کنید.
تپه‌های یخ‌زده هلالی شکل در قطب شمال مریخ با تکه‌های ماسه‌ای پوشیده شده‌اند که در آن گرمای هوای بهار، یخبندان را تبخیر کرده است.
به خوردنِ یک دسر شیرین خوشمزه فکر می‌کنید؟ خوب بهتر است تجدیدنظر کنید! زمستان و دسر‌هایی که از شکرِ تصفیه‌شده درست شده‌اند، ترکیبِ واقعاً خوبی برای سلامتی‌تان نیستند. شکر می‌تواند باعثِ التهاب شود و ایمنی شما را تضعیف کند.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در آستانه زمستان اخباری مبنی بر کمبود گاز مایع در زابل وجود دارد و این درحالی است که انتظار می رفت این منطقه زودتر از اینها گاز دار شود.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران باتأکیدبراینکه مصرف بهینه گازباید به عزمی جدی باهمکاری همه دستگاه‌ها به فرهنگ تبدیل شود، گفت:با کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز از زمستان عبورخواهیم کرد.
وقتی صحبت از جلوگیری از خشکی پوست در زمستان می‌شود، نمی‌توان فایده استفاده از مرطوب کننده غلیظ با کیفیت خوب را دستکم گرفت. به جای لوسیون ها، کرم‌ها را انتخاب کنید، زیرا برای زمستان مناسب‌تر هستند.
خبر خوب این است: ما می‌دانیم که چگونه این ویروس‌های "تهدید کننده سه گانه" را درمان کنیم. در حالی که هنوز واکسنی برای درمان ویروس سن سیشیال تنفسی وجود ندارد واکسن‌هایی برای آنفولانزا و کووید وجود دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ