اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در محیطی محدود مثل آپارتمان هستید، می‌توانید از پنکه برای سریعتر خشک شدن لواشک استفاده کنید. این کار باعث می‌شود هوا به طور مستقیم به مواد لواشک برخورد کرده و فرآیند خشک شدن سرعت بگیرد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
بند فسخ قرارداد ویکتور اوسیمن به اصلی‌ترین چالش تمدید قرارداد این بازیکن تبدیل شده است.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دلیل ایجاد جرم مربوط به مواد مخدر در فقر مطلق است گفت بخش اعظم زندانیان به دلیل موضوع مواد مخدر در زندان هستند.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می کند تا سطح فنی تیمش به تیم های بزرگ جهان نزدیک شود.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است.
باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
اصفهان- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه توطئه جدید دشمن اقتصادی است، گفت: امروز اصلی‌ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است.
شاید اصلی‌ترین مشکل اقتصاد ایران را بتوان در عدم انجام تلاش‌های جدی جهت شناختِ آن (مخصوصا از سوی دولتمردان) دانست. درست به همین دلیل است که وقتی به اقتصاد کشورمان می‌نگریم: سیاست‌زده رفتار می‌کنیم، رویکرد‌های علمی اتخاذ نمی‌کنیم، با اقدامات و سیاست‌های غیرکارشناسی موجب ایجاد بی‌ثباتی در آن می‌شویم و در یک معنا، اساسا حوزه اقتصاد را مساله و چالش اصلی حوزه حکمروایی نمی‌دانیم.
سیدجواد حسینی نژاد، متخصص مغز و اعصاب در پاسخ به این سوال، که آیا غذاها می‌توانند در ابتلاء افراد به آلزایمر نقش داشته باشد، گفت: غذاهای چرب و پر پروتئین، غذاهای فرآوری شده و صنعتی، فرد را مستعد ابتلاء به این بیماری می‌کند و یا حتی ممکن است، ابتلاء به این بیماری را سرعت بخشد.
اصلی‌ترین چالش استقلال در روزهای اخیر پرداخت قسط دوم از پول رضایتنامه محمد محبی بوده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مردم اصلی‌ترین مؤلفه قدرت ملی هستند، بنابراین حفظ زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به آنها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ماست.
اصلی‌ترین چالش مدیرعامل استقلال در اولین روزهای فعالیت خود مواجه شدن با پرونده‌های مالی سنگین است؛ پرونده‌هایی که برای بستن آنها زمان زیادی وجود ندارد.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
در دکترین دریایی جدیدی روسیه اعلام شده است که اصلی‌ترین تهدید روسیه «سیاست راهبردی ایالات متحده آمریکا برای تسلط بر اقیانوس‌های جهان» و حرکت اتحاد نظامی ناتو به سمت مرز‌های روسیه است.
خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد سال ۶۸، مهم‌ترین آزمون خود بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را انجام دادند و با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ