اصفهان- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه توطئه جدید دشمن اقتصادی است، گفت: امروز اصلی‌ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در محیطی محدود مثل آپارتمان هستید، می‌توانید از پنکه برای سریعتر خشک شدن لواشک استفاده کنید. این کار باعث می‌شود هوا به طور مستقیم به مواد لواشک برخورد کرده و فرآیند خشک شدن سرعت بگیرد.
تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
در سال‌های اخیر خاورمیانه همواره کانون جنگ و تحریم بوده است، همین مسئله سبب شده این منطقه تبدیل به اصلی‌ترین منطقه پناهجوفرست شود. به گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران «کشـور‌هایی همچـون سـوریه، افغانسـتان و عـراق بـه عنـوان یکـی از کانونهـای اصلـی پناهجوفرسـتی در جهـان بوده‌انـد. همچنین اتبـاع کشـور‌های ترکیـه، ایـران، پاکسـتان نیـز در سـال‌های گذشـته بـه عنـوان کشـور‌های پناهجوفرسـت ایـن منطقـه مطـرح شـده‌اند.»
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دلیل ایجاد جرم مربوط به مواد مخدر در فقر مطلق است گفت بخش اعظم زندانیان به دلیل موضوع مواد مخدر در زندان هستند.
سردار جوانی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی تصویرسازی غلط می‌کند، گفت: تاکید کرد: اصلی ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است و راه امیدآفرینی تبیین است‌.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می کند تا سطح فنی تیمش به تیم های بزرگ جهان نزدیک شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس اصلی‌ترین نماد هوشیاری جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی و هم‌دستانش است.
باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
بیماری‌های قلبی، اصلی‌ترین عامل مرگ‌ومیر در جهان است. در این میان، مصرف زیاد نمک از مهم‌ترین عوامل فشارخون بالا و بروز بیماری‌های قلبی و عروقی است.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
سیدجواد حسینی نژاد، متخصص مغز و اعصاب در پاسخ به این سوال، که آیا غذاها می‌توانند در ابتلاء افراد به آلزایمر نقش داشته باشد، گفت: غذاهای چرب و پر پروتئین، غذاهای فرآوری شده و صنعتی، فرد را مستعد ابتلاء به این بیماری می‌کند و یا حتی ممکن است، ابتلاء به این بیماری را سرعت بخشد.
ستاره خط دفاعی کرواسی اصلی‌ترین بخت کسب جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی از نگاه آ.اس است.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
آلودگی هوا سمی است که به مرور وارد ارگان‌های بدن می‌شود و در درازمدت یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر در جهان شناخته شده است. برای سم زدایی بدن در روز‌های آلوده، کارشناسان توصیه می‌کنند که مایعات بیشتری بنوشید، سالاد بخورید و از هر گونه فعالیت بدنی سریع حتی در داخل خانه خودداری کنید.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
دبیر کمیته پیشگیری از خودکشی انجمن علمی روانپزشکان ایران با بیان اینکه افسردگی شناخته نشده و یا درمان نشده، اصلی‌ترین فاکتور در امر خودکشی در محیط‌های دانشگاهی محسوب می‌شود، درباره ریز فاکتور‌های این نوع خودکشی نیز تصریح کرد: از جمله این ریز فاکتور‌ها دانشجویان مهاجر هستند که در شهر یا کشوری تنها هستند. این دانشجویان آسیب‌پذیرترند. از سوی دیگر دانشجویانی که طول دوره تحصیلی آن‌ها از هم دوره‌ای‌های خود طولانی‌تر شده نیز آسیب پذیرتر از سایر دانشجویان در امر خودکشی هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیمش حالا باید خود را برای اصلی‌ترین بخش کار یعنی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.
در دکترین دریایی جدیدی روسیه اعلام شده است که اصلی‌ترین تهدید روسیه «سیاست راهبردی ایالات متحده آمریکا برای تسلط بر اقیانوس‌های جهان» و حرکت اتحاد نظامی ناتو به سمت مرز‌های روسیه است.
سفر رئیسی به عمان از جهات مختلفی حائز اهمیت بود اما اصلی‌ترین وجه مورد توجه تحلیلگران همان بود که در اهداف سفر قید نشد؛ یعنی گفت‌وگوهای برجامی.
خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد سال ۶۸، مهم‌ترین آزمون خود بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را انجام دادند و با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ