دومین اقتصاد بزرگ جهان که به نیروی کار تلاش‌گر خود معروف است، با چالش کوچک شدن میزان نیروی کار روبه‌روست، دیوانه‌وارترین رونق تاریخ بخش مسکن که به چین تعلق دارد با فروپاشی مواجه شده و سیستم جهانی تجارت آزاد که چین پیش‌تر از طریق آن ثروتمندتر می‌شد، در حال از هم پاشیدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
ملی‌پوشان بوکس ایران تمرینات فشرده‌ای را در اردوی مشترک با تیم ملی اردن برگزار می‌کنند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به ساختمان کنست رژیم صهیونیستی، نشست‌های فشرده‌ای را با برخی وزرا و مقامات امنیتی برگزار کرده است.
دیدارهای تدارکاتی تیم های حاضر در لیگ برتر در اردوی پیش فصل همچنان ادامه دارد.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان: پدر سنگدل در سنندج پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زده و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند.
باشگاه استقلال در ادامه مذاکرات خود برای جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام، امروز و فردا مذاکرات فشرده‌ای با دو گزینه خواهد داشت.
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام از ساعت ۱۸ امروز در کمپ ناصر حجازی آغاز می‌شود.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به کشور آذربایجان جلسات فشرده ای را برگزار کرد.
دو تیم لیگ برتری برای استخدام مهدی تارتار به عنوان سرمربی مذاکرات خود را با این مربی ادامه می‌دهند.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
جلسه برای تعیین دستمزد کارگران از ساعت ۲۰ امشب در حال برگزاری است.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
اگر شمس آذر قزوین را یکی از صعودکننده‌ها به لیگ برتر بدانیم،‌رقابت برای معرفی دومین تیم صعودکننده بسیار فشرده دنبال می‌شود.
تمرینات تیم فولاد خوزستان برای جدال با استقلال به صورت فشرده‌ اما شاداب پیگیری شد.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
بازی دوستانه سپاهان مقابل زنیت تقویم سپاهان را به شکل قابل توجهی فشرده کرده است.
یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
تیم فوتبال پیکان روز جمعه طی یک مسابقه دوستانه دیگر مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به از سرگیری اردوهای آماده سازی تیمش گفت: به منظور ارتقای رنکینگ و همچنین نزدیک شدن به ترکیب اصلی تیم، تا پایان سال در ۶ رویداد جهانی شرکت می کنیم.
باتوجه به تغییر کادر فنی تیم ملی، به‌زودی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 و بازی‌های آسیایی از سوی حسن رنگرز اعلام خواهد شد.
فشردن جوش، پوست را می‌شکند و می‌تواند باعث عفونت و جای زخم شود. جوش‌های سرسیاه و سرسفید را باید به حال خود رها کرد، اگرچه درمان‌های خانگی مانند بنزوئیل پراکسید می‌تواند به رفع سریع‌تر آن‌ها کمک کند.
سرعت تحولات در سومین روز از مذاکرات وین که با محور رفع تحریم‌ها جریان دارد، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و رایزنی‌ها به صورت فشرده در ساختمان محل گفت‌وگوها جریان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ