بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۹۲ پروژه ملی به تولید دارو در کشور رونق می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: انتخابات سال ۱۳۹۲ به‌رغم همه مشکلات آن جایگاه نهاد انتخابات را ارتقا داد. حمایت اصلاح‌طلبان از او نیز به نوبه خود فصل جدیدی را در معنای سیاست عملی در ایران پس از انقلاب گشود.
اگر در سال ۸۰ کسی می‌پرسید که آیا ممکن است فردی مثل آقای هاشمی نیز ردصلاحیت شود، سوال‌کننده را مسخره می‌کردند، ولی این کار در سال ۹۲ رخ داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از محکومیت راننده قاچاق بر به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از واریز پاداش باسوادی به حساب افرادی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ باسواد شده‌اند، خبر داد.
در ادامه تحریم‌های گسترده و مداوم اروپا علیه روسیه، دولت انلگیس اعلام کرد شماری از مقامات و نهادهای روسیه را تحریم کرده است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
معاون اول قوه قضاییه درباره شایعه اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی گفت: قوه قضاییه وارد بررسی شد و تا این لحظه کارشناسی‌های انجام شده حاکی است که حداقل بیش از ۵۰ درصد مبلغی که عنوان شده نبوده است. چرا جامعه را متشنج می‌کنید؟ یکی از دستورات رهبری این بوده که امنیت روانی ایجاد شود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
صالح طبری ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 2419 مورد حوادث ترافیکی و 16442 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.
تیم ملی فوتبال آمریکا با بسته نگه داشتن دروازه اش برابر ایران یک رکورد ۹۲ ساله را شکست.
آمریکا برای اولین بار از نخستین جام جهانی تاریخ موفق شد دو کلین‌شیت متوالی ثبت کند.
با قانون جدید چک روز به روز آمار چک های برگشتی کاهش را نشان می دهد.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به دیدار فینال رقابت‌های بین المللی جام دیمیتری کرکین روسیه راه یافت.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به دیدار فینال رقابت‌های بین المللی جام دیمیتری کرکین روسیه راه یافت.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
قیمت نفت امروز همزمان با بازگشایی بازار کمی افزایش یافت که علت این افزایش کاهش اندک ارزش دلار بود.
قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس به ۹۱.۸۷ دلار در هر بشکه رسیده است.
دولت انگلیس امروز اعلام کرد که به بهانه برگزاری همه پرسی در برخی از مناطق اوکراین، ۹۲ نهاد و شخص روسی را در لیست تحریم های خود قرار داده است.
در طول هفته گذشته، ۹۲ نقطه درگیری، ۱۶ عملیات تیراندازی و ۱۷ مورد پرتاب مواد منفجره در چندین نقطه ثبت شده است.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
۹۲ سالگی تختی؛ پهلوانی که به مردمش پشت نکرد
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشتند.
در حالی که چند روز قبل، وزیر اقتصاد از درخواستی به مجلس مبنی بر موکول شدن تغییر نرخ ارز مبنای محاسبه حقوق ورودی گمرک از ۴۲۰۰ تومان به نرخ‌ ای تی اس به سال آینده خبر داده بود، حالا مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد اعلام کرده لایحه مذکور ارتباطی به کاهش نرخ ارز حقوق ورودی ندارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ