امروز مطالبی همچون سهامداران این نمادها منتظر رشد باشند، افت یورو و ثبات دلار در آخرین روز هفته، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۱۱ فروردین، شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟، فروریختن یک پل عظیم در آمریکا | بزرگترین چالش صنعت بیمه رقم می خورد؟!، روند بورس در بهار ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟، واکنش نماینده مجلس به موضوع واردات خودرو | منظور عقب نشست!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.
سخنگوی شورای رقابت از عدم افزایش قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو با هماهنگی کامل وزارت صمت بود، گفت: خودروساز طی ۲ سال گذشته از تورم زیان دیده، پس عدم افرایش قیمت خودرو منجر به توقف تولید می‌شود.
افزایش 40 درصدی نرخ ارز تخصیصی، قیمت خودروهای مونتاژی را گران کرد
کدام خودروسازان طی نه ماه گذشته افزایش قیمت داشته‌اند؟
تاکنون نتایج عرضه خودرو در بورس کالا مثبت بوده است/ افزایش قیمت خودرو در مقطع فعلی ربطی به خودروسازان ندارد/ تحولات در شاخص‌های کلان اقتصادی کشور موجب افزایش قیمت‌های ناگهانی شده است
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ سختی را برای واحد خدمات مالی خود به دلیل رکود اقتصادی، افزایش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره پیش‌بینی می‌کند.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
افزایش تولید و کاهش صادرات فولاد، ورود خودروهای خارجی به بازار از آذر ماه، توسعه تجارت ایران و تایلند و افزایش 45 درصدی صادرات به کشورهای دریای خزر از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
یک نماینده مجلس گفت: در کجای دنیا فروش خودرو از طریق مزایده است؟ این یک شارلاتانیزم جدید در حوزه خودروسازی برای ارتقاء قیمت خودرو است؛ چراکه نمی‌توانند در چارچوب قانون قیمت خودرو را افزایش دهند آن را در بورس عرضه می‌کنند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودرو هستند، گفت: واسطه‌هایی بین قطعه ساز و خودروساز قرار دارد که باعث افزایش قیمت می‌شوند.
مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: قیمت دستوری موجب شده تا ایران‌خودرو برای تولید هر دستگاه خودرو ٢٠۶ تیپ دو دست کم ۴۵ میلیون تومان زیان متحمل شود، این در حالی است که اگر اجازه می‌دادند این خودرو را با قیمت تمام شده واقعی عرضه کنیم این امر باعث افزایش تولید، عرضه و کاهش قیمت این خودرو در بازار شده و نه خودروساز و نه مشتری ضرر نمی‌کردند.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
استاندار تهران اعلام کرد: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود (ع)، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع ۴۳ نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ