سازندگان Life ۲ vec به دور از هر گونه جذابیت جنجالی، به دنبال آن هستند تا الگو‌ها و روابطی را کشف کنند که برنامه‌های یادگیری عمیق بتوانند به پیش بینی طیف وسیعی از رویداد‌های زندگی سالم و اجتماعی بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: افراد منطقی در مسکو طی یک ماه یا یک یا دو سال متقاعد خواهند شد که مذاکره را آغاز کنند، زیرا متوجه خواهند شد که "پیروز نمی‌شوند. "
فردی که خود را مسافر زمان معرفی می‌کند و می‌گوید که از سال ۲۶۷۱ آمده است، هشدار می‌دهد که قرار است چند هفته دیگر، موجودات فضایی به زمین بیایند!
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تاریخ مرگ کریستیانو رونالدو به همراه چهره‌های مشهور جهان با یک ماشین حساب پیش‌بینی شد.
به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
حمید رسایی (نماینده سابق مجلس) در زمان انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از ابراهیم رئیسی گفت: با رئیس جمهوری رئیسی دلار نهایتا ۵ هزارتومان می‌شود نه ۳۰ هزار تومان.
دانشجوی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی سامانه‌ای شدکه با بهره‌گیری از داده‌های آب‌شناسی و ژئوشیمیایی و استفاده از هوش مصنوعی میتواند زمان و مکان زمین‌لرزه را تخمین بزند.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
طبق یافته‌های این مطالعه، افزایش سطح هورمون محرکه فولیکولی (FSH) و استرادیول، دوره‌های قائدگی غیرطبیعی و علائم یائسگی، نشانه‌های مهمی هستند که نشان می‌دهد یک زن به دوران یائسگی نزدیک می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بعید میدانم اسرائیل بخواهد در این مقطع کاری انجام دهد، گفت: احتمالا احیای برجام ظرف مدت یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای سه نماد دارای بازارگردان و حاضر در بازار اول و دوم از فردا(دوشنبه) خبر داد.این حذف حجم مبنا در معاملات بورس چه تاثیری خواهد داشت؟
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اقتصاد رفتاری با کالابرگ موافق‌تر است، اما از نگاه اقتصاد خرد، تجربه نشان داده است هرگونه مداخله از این جنس یعنی کالابرگ یا مداخله قیمتی کارآیی ندارد و به شدت رد می‌شود. منظور از مداخله قیمتی همان قیمت گذاری دستوری است که کاهش رفاه حاصل از این نوع رفتار بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ