سرمربی تیم ملی یک قدم به فینال لیگ اوکراین نزدیک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شب ۳۰ اوت نیز ابر ماه دیگری در آسمان دیده خواهد شد که ماه آبی نام گرفته است و به این ترتیب در فاصله‌ای کوتاه در تابستان شاهد دو ابر ماه زیبا در آسمان خواهیم بود.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.
لیگ برتر بیست و دوم با قهرمانی پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
با نصب واتس‌اپ روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از داخل صفحه هوم ببینید که چند پیام خوانده‌نشده دارید. به‌علاوه، دو تایل برای مخاطبان و پیام‌های صوتی هم طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بلافاصله پیام صوتی ضبط نمایید.
از آنجایی که این فقط یک رنگ جدید است، مشخصات مانند نسخه‌های دیگر باقی می‌ماند و قیمت نیز باید بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر، سامسونگ برای S ۲۳، ۷۴۹۹۹ INR با تخفیف فوری عرضه می‌شود.
زن ستاره استقلال، با انتشار تصویری از مهدی قایدی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبرساز شد.
آهنگ ساخته‌شده با هوش مصنوعی از همکاری Drake و The Weeknd شبیه نمونه‌های واقعی است و کیفیتی عالی دارد. محبوبیت این قطعه به‌قدری افزایش یافته که در پلتفرم‌های موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک نیز دردسترس قرار گرفته و البته صدهاهزار بار استریم شده است.
ال‌جی با برگزاری رویداد LG Showcase MEA ۲۰۲۳ در دبی، از تازه‌ترین محصولات خود در گروه لوازم خانگی هوشمند پرده برداشت.
ویدئویی پر احساس از لاک زدن یکی از امدادگران ترکیه برای دختری که از زیر آوار نجات یافته، حسابی در شبکه‌های مجازی غوغا کرده است.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
یک همزاد در سکوها غوغا می‌کند؛ هواداران و خبرنگاران فکر می‌کنند که این ستاره واقعی پاریسن ژرمن است.
در این روزها که از منجنیق فلک بر سر ایران و ایرانی سنگ فتنه می‌بارد، اهریمن آهنگ این سرزمین کرده و اذنابش بر تنور خشونت و آشوب می‌دمند و رندانه مطالبات به‌حق مردم را با غوغای روایت‌ها و حکایت‌ها به محاق می‌برند، ایران عزیز به صدای عقلانیت امثال زیدآبادی بیش از هر زمان دیگری نیازمند است.
سه برد پیاپی کاری کرد تا شاگردان ژابی آلونسو شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی را فراموش کنند.
سه برد پیاپی کاری کرد تا شاگردان ژابی آلونسو شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی را فراموش کنند.
تیم بانک شهر مقابل تیم ستارگان ساری در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد به پیروزی دست یافت.
وایتی از ثبت یک تصویر عجیب در تظاهرات روز دانش‌آموز که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. ...
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
کنفدراسیون اتحادیه‌های کارمندان دولتی در ترکیه اعلام کرد که بر اساس قیمت‌های موجود در بازارهای پایتخت این کشور نرخ واقعی تورم برای کالاهای اساسی ۱۷۷.۵ درصد بوده است.
رهبر مقاومت لبنان افزود: «دولت‌های پیاپی آمریکا به این درک رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته‌اند و همواره برای پیش‌برد نقشه‌های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم‌ها برای تحریک داخل روی آورده اند».
رحمان عموزاد خلیلی در فینال با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی قرار گرفت و با نتیجه ۱۳ بر ۸ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید. این دومین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی است.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آغاز جوسازی‌ها علیه پرسپولیس در شروع رقابت‌های لیگ به بهانه شکایت بر سر بازیکن، اعتراض کرد.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ