هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران، با توجه به رشد نرخ دلار در بازار، با افزایش قیمت مواجه شد و به روند صعودی ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
سرمربی جدید الظفره طی یازده روز سرمربی سه تیم مختلف بوده است.
بر اساس اعلام گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، میزان تقاضای مصرف برق به نصاب جدید ۷۲ هزارو ۷۰۰ مگاوات رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به گفته اسپیس‌ایکس، این شانزدهمین پرتاب برای تقویت‌کننده مرحله اول فالکون ۹ بود و یک پرتاب رکوردشکن به شمار می‌رود.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، برابر آرسنال به رکورد جدیدی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و سوم لیگ عربستان، میزبان خود، الوحده را با نتیجه 2-1 شکست داد.
پس از تلاطم شدید در صنعت استخراج بیت‌کوین در سال گذشته، به نظر می‌رسد که از آغاز سال ۲۰۲۳ تجدید حیات مجدد در این حوزه وجود داشته باشد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت‌ها در این بازار رکود جدیدی زد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر تحریم‌های دشمن،کرونا نیز آسیب شدیدی به صنعت هوانوردی وارد کرد اما با پایان این بیماری و استقبال بیش از دو میلیون مسافر در کشور شاهد رکورد بودیم.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون تومان رسید.
استرالیا برای اولین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۴ در یک بازی جام جهانی گلی دریافت نکرد.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیروزی امشب تیمش مقابل سلتیک از رکورد سر الکس فرگوسن پیشی گرفت تا بیشترین پیروزی در تاریخ چمپیونزلیگ را به نام خود ثبت کند.
نیوکسل در دیدار این هفته برابر استون ویلا به اولین تیم لیگ برتری تبدیل شد که از شش تعویض استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ