به گفته اسپیس‌ایکس، این شانزدهمین پرتاب برای تقویت‌کننده مرحله اول فالکون ۹ بود و یک پرتاب رکوردشکن به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های زنان اسپانیا و هلند رکورد طولانی‌ترین بازی تاریخ فوتبال زنان را ثبت کرد.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
سرمربی جدید الظفره طی یازده روز سرمربی سه تیم مختلف بوده است.
کاپیتان باتجربه پیکان در این تیم ماندگار شده و برای لیگ بیست و سوم خود را آماده می کند.
استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که 52 گل در 30 بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، برابر آرسنال به رکورد جدیدی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.
برنان جانسون، مهاجم 21 ساله و ولزی ناتینگهام فارست توانست با ثبت سرعت 69/36 کیلومتر بر ساعت، عنوان سریعترین بازیکن لیگ برتر را به دست بیاورد.
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و سوم لیگ عربستان، میزبان خود، الوحده را با نتیجه 2-1 شکست داد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
شهریار افندی زاده ضمن تشریح گزارش وضعت و عملکرد ترانزیت ازکشور درسال ۱۴۰۱ از تحقق ۱۰.۸ میلیون تن ترانزیت کالای نفتی و غیرنفتی و ثبت رکورد جدیدخبر داد.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
توماس مولر که دیشب در دیدار بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رکورد بازی‌ برای بایرن مونیخ به گرد مولر رسید می‌گوید قرار گرفتن نامش کنار اسطوره‌های بزرگ بایرن را افتخاری بزرگ می‌داند.
رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان به ۸ هزار و ۱۲ رسید.
ارسلان مطهری توانست برای چهارمین بار در شهرآورد پایتخت گلزنی کند و در کنار مجیدی و جباری بایستد.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
مهندسان دانشگاه MIT رکورد جدیدی برای انتقال داده بین ماهواره و زمین ثبت کردند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
لوئیس فیگو به همراهی چند بازیکن دیگر، رکورد بازی فوتبال در ارتفاع بیش از 20 هزار فوتی را شکستند.
رئیس اداره کانال سوئز می‌گوید که عبور و مرور کشتی‌ها از کانال سوئز همزمان با هفتمین سالروز تاسیس کانال جدید سوئز رکورد شکسته است.
حسین راغفر اقتصاددان نهادگرا گفت : دولت سیزدهم نیز علیرغم اینکه در مبارزات انتخاباتی شعار مبارزه با فساد و اجرای عدالت و گسترش آن را داد، اما در عمل با توجه به وضعیتی که وجود دارد همان سیاست‌های نئولیبرالی دولت‌های گذشته را ادامه داد تا بتواند از پس هزینه‌ها برآید، حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت‌ها در بازار‌های مختلف نشان دهنده این است که سیاست‌هایی که از برنامه اول توسعه تاکنون در قبال آزادسازی قیمت‌ها و آموزه‌های نئولیبرالیسم در ایران اجرا شده کماکان ادامه دارد. از سویی این سیاست‌ها در قالب شعار‌هایی مانند جراحی اقتصادی اجرا می‌شود، در حالیکه این موضوع باعث کاهش شدید قدرت مردم و کوچک شدن سفره آن‌ها شده است
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفته که فعلا تصمیم دولت در مورد یارانه‌ها تغییر نکرده و فعلا واریز نقدی خواهد یافت. اما طبق گفته او، زمانی تصمیم دولت عوض می‌شود که گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ