هربرت هاینر، رییس بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی روبرت لواندوفسکی برای این باشگاه مفید بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولی هوینس، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، اظهارات عجیبی را مطرح کرده که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
رئیس جمهور آمریکا در آستانه اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت که «حمله به هر سانتیمتر از خاک ناتو، حمله به تمام کشورهای عضو این ائتلاف است.»
ورود پول عربستان به بازار نقل و انتقالات سبب شده قیمت بازیکنان بالا برود و برای نمونه، حالا آئورلیو دی‌لائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمن 180 میلیون یورو می‌خواهد.
آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، گفت بارسا او را می‌خواسته اما یک مانع غیرمنتظره سر راه انتقالش به این تیم قرار گرفته.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
اولی هونس، رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید قهرمان لیگ آلمان چاره‌ای جز اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ نداشته است.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
یان کریستین دریسن، مدیر جدید بایرن، به عنوان جانشین اولیور کان انتخاب شده و در کنار هربرت هاینر، رییس این باشگاه، به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید از انتخاب توماس توخل و برکناری یولیان ناگلزمان پشیمان نیست.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، معتقد است تصمیم یولیان ناگلزمان برای رفتن به تعطیلات در وقفه دیدارهای ملی اشتباه بود.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید انتظار حذف شدن این تیم برابر پاری سن ژرمن را دارد.
رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن خواهان درگیری با چین نیست اما با پکن به صورت همه جانبه رقابت می کند.
رئیس جمهور آمریکا دومین سخنرانی «وضعیت کشور» خود را ایراد کرد؛ نطقی که مثل همه سخنرانی‌های آقای رئیس جمهور خالی از نکته و گاف نبود!
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، طعنه سنگینی به نحوه رفتار منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو زد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست
هربرت هاینز، رییس باشگاه بایرن مونیخ، امیدوار است که تیمش بتواند این فصل بار دیگر فاتح سه‌گانه شود.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
رئیس‌جمهور آمریکا از همه خواست حمله به منزل شخصی رئیس مجلس نمایندگان این کشور را محکوم کنند و تلویحا رئیس‌جمهور پیشین را مقصر اصلی این حادثه معرفی کرد.
واکنش‌های اولیور کان، رییس اجرایی بایرن مونیخ، در بازی برابر بروسیا دورتموند توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که این کشور همه پرسی هایی را که روسیه در مناطق شرق و جنوب اوکراین برای الحاق آنها به خاک خود برگزار کرد، به رسمیت نخواهد شناخت.
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی تند و تیز حمله همه جانبه‌ای را علیه دونالد ترامپ به راه انداخت. بایدن در جریان سخنرانی در «فیلادلفیا» گفت که ترامپ و جمهوریخواهان خطر کنونی آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.
هربرت هاینر، رییس فعلی باشگاه بایرن مونیخ، قصد دارد تا سال 2025 در این سمت بماند.
هریبرت بروخ‌هاگن، رییس سابق آینتراخت فرانکفورت و هامبورگ، معتقد است که رقابت قهرمانی در بوندسلیگا از بین رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ