پدرام پاک‌آیین با اشاره به اینکه این مورد در روز‌های اخیر در تهران مشاهده شده است، تصریح کرد: براساس نظر متخصصان همه‌گیرشناسی که در این زمینه اتفاق نظر دارند، همه این زیرسویه‌ها سرعت انتقال بالایی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس خطرناک آبله میمونی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
سمنان- پلنگی در حال شکار یک بز در منطقه شکار ممنوع پرور ارتفاعات شمالی استان سمنان مورد تصویر برداری قرار گرفت.
سمنان- پلنگی در حال شکار یک بز در ارتفاعات شمالی استان سمنان مورد تصویر برداری قرار گرفت.
مطالعات قبلی از جمله مقاله‌ای قابل توجه که در سال ۲۰۲۲ در مورد یک مرد ۸۷ ساله که بر اثر سقوط جان خود را از دست داد، منتشر شد نیز در برخی از افرادی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ داشتند، جهش‌هایی در امواج گاما پیدا کرده بود.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
شوخی یک فرد با اسب بی اعصاب که باعث پرتاب شدن فرد شد را مشاهده کنید.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه مشخص شد که یک جوان ۲۵ ساله به همراه دوستانش برای تفریح به منطقه مورد نظر رفته و با مشاهده یک کیسه پلاستیکی مشکی رنگ در زیر یک تخته سنگ، کنجکاو شده و به محض برداشتن بسته، انفجار صورت گرفته و باعث قطع مچ دست راست او می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده‌ای را مشاهده کردند. سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ