وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: موضوع شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی که از ماه دوم عملکرد دولت آغاز شده بود، شب گذشته تمام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
محمدرضا زنوزی اعلام کرد که در انتظار تغییر قوانین برای خرید مهاجم خارجی است.
پرونده ورزشکاران ایرانی که محرومیت آن‌ها از هر نوع فعالیت ورزشی به دلیل مصرف ماده ممنوعه از سال ۲۰۲۲ آغاز شده با اعمال محکومیت برای ۳۳ نفر بسته می‌شود.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.
بازرسان جمهوری‌خواه احتمال می‌دهند که پرونده اتهامات جنایی پسر رئیس‌جمهور این کشور همچنان باز باقی بماند.
ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال ایران به میلان نخواهد رفت.
معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار تاریخی فرهنگی بازگردانده شده در هفته دولت برپا می‌شود، گفت: بیش از ۱۲ پرونده استرداد آثار و اشیای فرهنگی تاریخی در دستور کار است.
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ضمن فسخ قرارداد خود با این باشگاه تهدید به شکایت کرده است.
دادستان کل کشور گفت: پرونده شهادت سردار سلیمانی به لحاظ اینکه مربوط به دو کشور ایران و عراق است فرآیند رسیدگی خاص خود را دارد.
موضوع قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش مطرح شد؛ موضوعی که حواشی بسیاری درپی داشت، اما مسئولان از جمله وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جهت رعایت حقوق داوطلبان با اجرای این روش موافق بودند. درنهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌ها اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای (مناطق نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.
دادستان کل کشور گفت: پرونده شهادت سردار سلیمانی به لحاظ اینکه مربوط به دو کشور ایران و عراق است فرآیند رسیدگی خاص خود را دارد.
وزیر خارجه اردن که به سوریه سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور پرونده آوارگان سوری را مورد رایزنی قرار داد.
ساری- سالانه شماری از مردم در استان‌های مختلف به دنبال مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست می‌دهند و این سریال هر سال تکرار می‌شود؛ موضوعی که نیازمند هشدار و آگاه‌سازی است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: پرونده جنایت آمریکا علیه فرمانده مجاهد؛ شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مراحل پایانی است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: پرونده جنایت آمریکا علیه فرمانده مجاهد؛ شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مراحل پایانی است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده ۲ جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.
یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضائی کاهش یافته است.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ