آمریکا در سال ۲۰۲۳ برای ششمین سال متوالی، بزرگترین تولیدکننده نفت جهان ماند و بیش از هر کشور دیگری، نفت خام تولید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
جی پی مورگان طی هفته گذشته تعداد ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
سخنگوی وزارت خارجه چین با رد ادعاها درباره عملیات هکرهای چینی علیه زیرساخت‌های آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی «اینترسپت»، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی "اینترسپت"، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
آمریکا و کره‌جنوبی قرار است به زودی رزمایش نظامی مشترکی را در ابعاد گسترده برگزار کنند.
امروز سه‌شنبه رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان آمریکا و فیلیپین در منطقه دریای چین جنوبی آغاز شد.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
وزارت دفاع کره جنوبی امروز در یانیه ای ازبرگزاری بزرگترین رزمایش‌ نظامی مشترک با آمریکا در ماه ژوئن خبر داد.
فیل نویل، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که اگر لیونل مسی به این باشگاه ملحق شود به بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا تبدیل خواهد شد.
آتش سوزی در مرغداری که بزرگترین تامین کننده تخم مرغ آمریکا است بیش از ۱۰۰۰۰۰ مرغ براثر آتش سوزی تلف شده باشند.
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
آمریکا با ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک مرتکب شد؛تقویت محور مقاومت،افزایش نفوذ منطقه ای،توان موشکی و پهپادی ایران وشکست ترامپ تنها چند مورد از این رخدادها محسوب می شود.
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
دیروز آمریکا مجموعه ای از قوانین نظارتی صادراتی جدید را منتشر کرد و برترین تولید کننده تراشه حافظه رایانشی در چین و ۳۰ شرکت دیگر از این کشور را به فهرست موسسات تایید نشده خود افزود.
قرار است در ایالت وایومینگ آمریکا بزرگترین واحد جذب دی اکسید کربن از هوا به طور مستقیم ساخته شود که تاپایان دهه میلادی جاری قادر به جذب سالانه ۵ میلیون تن از این گاز خواهد بود.
انفجارهای پی در پی در بزرگترین پایگاه آمریکا در سوریه باعث وقوع آتش سوزی گسترده در آن شد.
اعلام دولت آمریکا مبنی بر برقراری ارتباط با کشورهای تولیدکننده گاز برای تامین گاز اروپا، مقدمه ای برای یک بحران بالقوه جدید با روسیه و نشانه ای از جنگ اقتصادی جدید علیه این کشور است.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید ترکیه، همراه با چین، روسیه و تغییرات اقلیمی، از چالش‌های مهم در عرصه بین‌المللی هستند.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.
طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا، واشگنتن، شرکت (Far East Cable)، بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل چین را به علت نقض کنترل ‌های صادراتی آمریکا در ارتباط با محموله‌های ارسالی به ایران متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ